انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگانی، سید کمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران بر ضرورت پیگیری اخبار از طریق رسانه‌های رسمی به خصوص صدا و سیما تاکید کرد و گفت: انتشار اخبار نادرست، موضوعات جعلی و شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، ممنوع است.

سادات بیان کرد: طبق دستور دادستان کل کشور، دادستان‌های شهرستان‌ها نیز موضوعات مربوط به شایعات و اخبار نادرست را پیگیری قضائی خواهند کرد.

وی در ادامه بر ضرورت تمکین به قانون و پرهیز از مصاحبه‌های خارج از ضوابط توسط عوامل اجرایی ستادهای نامزدها انتخاباتی نیز تاکید کرد و افزود: در جلسه مقرر شد این عوامل نسبت به این موضوع توجیه شوند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه محرم را نیز ضروری دانست و گفت: تجمع در میادین که موجب ترافیک و اخلال در نظم عمومی شود، ممنوع و راه اندازی کارناوال، برگزاری راهپیمایی، میتینگ‌های خیابانی مجاز نخواهد بود.

سادات اظهار کرد: در جلسه ستاد امنیت تاکید شد که پلیس فتا با محرکین فضای مجازی طبق قوانین برخورد لازم را داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مقرر شد که تقویت و ارتقای سطح توان در فراجا برای اسکورت و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی در زمان بازگشت به مخازن فرمانداری‌ها تقویت شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.