برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد

برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد

به گزارش زندگانی لرستان ، رضا نیازی در این رابطه گفت: در راستای تعامل بین هنرمندان مستندساز استان لرستان با فیلم‌سازان مستند استان‌های کشور برگزاری رویدادهای مشترک سینمایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه با همکاری خانه مستند استان و این اداره کل رویداد سینمایی «مروری بر آثار مستند استان اردبیل» در شهریور ماه سال جاری در لرستان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد سه روزه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

نیازی برگزاری این‌گونه رویدادها و تعامل با سایر دفاتر سینمای مستند در استان‌های مختلف را در پیشبرد و ارائه با کیفیت‌تر آثار هنرمندان موثر دانست و افزود: در این رویداد 10 نفر از هنرمندان مستندساز استان اردبیل حضور خواهند داشت که علاوه بر جلسات نمایش فیلم، تحلیل فیلم‌های مستند و تحلیل سینمای اردبیل و برگزاری کارگاه‌های فیلم قوم‌نگار، برنامه‌ای نیز به منظور آشنایی با آثار تاریخی و گردشگری استان نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری رویداد مشترک سینمایی با مستندسازان استان اردبیل در خرم‌آباد"، کلیک کنید.