ریزش قیمت در بازار سکه و طلا

ریزش قیمت در بازار سکه و طلا

هر سکه تمام طرح جدید امروز یکشنبه 21 خرداد 1403، در بازار طلای تهران با 519 هزار تومان کاهش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به قیمت 39 میلیون و 886 هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (21 خرداد) در بازار طلای تهران نسبت به روزکاری گذشته، 519 هزار تومان کاهش یافت و به قیمت 39 میلیون و 886 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش 295 هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته، 36 میلیون و 925 هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش 300 هزار تومانی، 22 میلیون و 700 تومان قیمت خورد؛ همچنین ربع سکه نیز 14 میلیون و 650 هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، شش میلیون و 800 هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته با کاهش 34 هزار تومانی، سه میلیون و 299 هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازار های جهانی با 2 دلار افزایش قیمت، 2 هزار و 296 دلار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریزش قیمت در بازار سکه و طلا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریزش قیمت در بازار سکه و طلا"، کلیک کنید.