توجه به بافت فرسوده، اولویت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

توجه به بافت فرسوده، اولویت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرگزاری زندگانی استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: در راستای پیشبرد بهتر امور در حوزه نهضت ملی مسکن، نیاز است تا منابع بانکی استان حمایت و تقویت شود.

وی افزود: هماهنگی و تعامل دو سویه مابین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جهت پیشبرد بهتر و تسریع در امور در شهرهای زیر 20 هزار نفر افزایش یابد.

هاشمی تاکید کرد: جلسات شورای مسکن متناظر با شورای مسکن استان، به صورت مستمر و متناوب در شهرستان های استان نیز در راستای پیگیری و بررسی امور و تسریع در روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

استاندار سمنان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاها تاکنون شکل گرفته، اما نیاز است تا در روستاهای استان به منظور تحقق مهاجرت معکوس و اسکان جوانان در روستاها، تامین زمین انجام گیرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توجه به بافت فرسوده، اولویت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توجه به بافت فرسوده، اولویت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است"، کلیک کنید.