بازدید مسیولان مربوطه از پروژه قطار شهری کرمانشاه

بازدید مسیولان مربوطه از پروژه قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرنگار زندگانی کرمانشاه، جمعی از مدیران استان کرمانشاه با همراهی برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه صبح امروز شنبه (دوازدهم خردادماه) از پروژه قطار شهری کرمانشاه بازدید کردند.

پروژه قطار شهری کرمانشاه با تمام چالش های پیش رو در حال پیشرفت است و با تکمیل و بهره برداری آن مشکلات کلان شهر کرمانشاه را در آینده به ویژه در حوزه ترافیک و جابه جایی شهری به حداقل می رساند. اجرا و تکمیل این پروژه بزرگ استانی باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و تمام مسیولان در مسیر رفع موانع پیشرفت اهتمام ورزند.

این پروژه در حال حاضر از میدان معلم (مسکن) آغاز شده است و به طول 12.9 کیلومتر به سمت جنوب شهر کرمانشاه و میدان فردوسی ادامه پیدا می کند.

گفتنی است، 7.1 کیلومتر از طرح قطار شهری به صورت هوایی روی ستون هایی که در ابتدا برای منوریل ساخته شده تا سه راه 22 بهمن که در حال ریل گذاری است، از سه راه 22 بهمن نیز به صورت زیرزمینی و تونلی تا میدان فردوسی ادامه پیدا می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید مسیولان مربوطه از پروژه قطار شهری کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید مسیولان مربوطه از پروژه قطار شهری کرمانشاه"، کلیک کنید.