گزارش تصویری| زمین فوتبال یا هواپیما؛ لوکس ترین کشتی هوایی آماده پرواز!

گزارش تصویری| زمین فوتبال یا هواپیما؛ لوکس ترین کشتی هوایی آماده پرواز!

به گزارش خبرگزاری زندگانی، به لطف شکل متمایز آن، کشتی هوایی لقب خنده داری به دست آورده است. نام رسمی آن، Airlander 10 است. Airlander 10 که به عنوان بزرگترین هواپیمای جهان شناخته می شود، طولی برابر با یک زمین فوتبال دارد. نه تنها این، بلکه ارتفاع آن به اندازه شش اتوبوس دو طبقه است.

برای اینکه به آسمان برود، کشتی هوایی هلیومی با استفاده از کشش آیرواستاتیک و آیرودینامیکی پرواز می کند. نیروی اضافه شده از طریق مجموعه ای از ملخ های موتور دیزلی به دست می آید.

این کشتی هوایی بیضی شکل که در حال حاضر توسط سازنده بریتانیایی Hybrid Air Vehicles (HAV) ساخته می شود، انتظار می رود در سال 2026 به فضا پرتاب شود و گردشگرانی که به مایورکا، ایبیزا و منورکا می روند می توانند منتظر تجربه سطح جدیدی از تجمل باشند.

Airlander 10 دارای یک کابین مسافری جادار است که در زیر یک بالن آیرودینامیک و پر از هلیوم معلق است.

طبق گزارش ها، این کشتی هوایی با قیمت 50 میلیون دلار می تواند تقریباً روی هر سطحی فرود بیاید. نه تنها این، بلکه Airlander 10 می تواند از زمین یا آب بدون نیاز به زیرساخت های سنتی مانند بنادر یا فرودگاه ها بلند شود.

این چیزی است که آن را برای پروازهای کوتاه مدت از بریتانیا به جزایر محبوب اسپانیا ایده آل می کند.

گروه هواپیمایی Air Nostrum در حال حاضر 10 نمونه از کشتی هوایی هیبریدی دارد که در ابتدا برای ارتش ایالات متحده ساخته شده بود. اما در طول دهه گذشته، آنها دوباره مونتاژ شده و برای استفاده غیرنظامی در بریتانیا طراحی شده اند.

اکنون این ایرلاین سفارش هواپیماهای Airlander 10 خود را دو برابر کرده است تا یک ناوگان 20 عددی ایجاد کند.

منبع: supercarblondie

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش تصویری| زمین فوتبال یا هواپیما؛ لوکس ترین کشتی هوایی آماده پرواز!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش تصویری| زمین فوتبال یا هواپیما؛ لوکس ترین کشتی هوایی آماده پرواز!"، کلیک کنید.