به روز رسانی| اوسمار: بازی با استقلال خوزستان مهم و سخت است

به روز رسانی| اوسمار: بازی با استقلال خوزستان مهم و سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه بازی به پایان لیگ مانده و ما هر بار می گوییم که چقدر بازی ها برای ما جهت رسیدن به هدف مان مهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار کرد:  قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می خواهم این حادثه اخیر را تسلیت بگویم و با همه خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادند، ابراز همدردی کنم.

وی افزود: سه بازی به پایان لیگ مانده و ما هر بار می گوییم که چقدر بازی ها برای ما جهت رسیدن به هدف مان مهم است. بازی با استقلال خوزستان خیلی مهم و سخت است. بعد از تقویم فشرده ای که چهار روز به چهار روز بازی داشتیم، این وقفه خوب بود برای ریکاوری روحی و تاکتیکی و بچه ها توانستند به شرایطی که می خواهند برسند.

اوسمار تاکید کرد: می دانیم که عوامل تیم استقلال خوزستان هم در این مدت روی تیم شان کار کرده اند. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. امیدوارم فردا با حضور هواداران بازی خوبی انجام شود. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و امیدوارم بازی خوب و جذابی برای هر دو تیم باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درباره موقعیت سوزی بازیکنان پرسپولیس در بازی های قبل و اینکه آیا در وقفه پیش آمده لیگ روی این موضوع کار شده است یا خیر، گفت: همانطور که گفتم این وقفه کمک کرد بازیکنان از نظر روحی و روانی و تاکتیکی روی خودشان کار کنند. این موضوع هم در دستور کارمان بود. هماهنگی بیشتر و تمام کنندگی بیشتر هم بود، اما اگر شما به آمار نگاه کنید تیمی که بیشتر گل زده و کمتر گل خورده در نیم فصل دوم، پرسپولیس است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به روز رسانی| اوسمار: بازی با استقلال خوزستان مهم و سخت است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به روز رسانی| اوسمار: بازی با استقلال خوزستان مهم و سخت است"، کلیک کنید.