اتمام عملیات اجرایی طرحهای نهضت ملی مسکن ساوه تا پایان خرداد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

اتمام عملیات اجرایی طرحهای نهضت ملی مسکن ساوه تا پایان خرداد - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

حمزه فضلی در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در ساوه گفت: سهم ساوه از طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و 848 واحد است که هم اکنون در سه نقطه از شهر شامل 980 واحدی کوی شهید بهشتی، 484 واحدی بام ساوه و 384 واحدی شهرک علوی در دست ساخت است.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه افزود: طرح 980 واحدی کوی شهید بهشتی با 92 درصد، طرح 484 واحدی بام ساوه با 93 درصد پیشرفت فیزیکی و طرح 384و احدی شهرک علوی نیز با پیشرفت فیزیکی 92 درصد در حال ساخت است.

فضلی با اشاره به طرح 980 واحدی کوی شهید بهشتی گفت: عملیات اجرایی 220و احد از این طرح از اسفندماه سال گذشته به پایان رسیده و معرفی متقاضیان برای تقسیط به بانک نیز حل شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی 760و احد باقی مانده از این طرح نیز براساس تعهد پیمانکار تا پایان خرداد به پایان می رسد، گفت: عملیات اجرایی طرح 384و احدی شهرک علوی نیز 144و احدی به پایان رسیده و متقاضیان به بانک معرفی شده و آماده تحویل و مابقی نیز تا پایان خردادماه آماده بهره برداری است.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه تصریح کرد: طرح 384 واحدی شهرک علوی در دو سایت شرقی و غربی جانمایی شده که عملیات اجرایی 128و احدی سایت شرقی نیز به اتمام رسیده و کارمحوطه سازی آن نیز به بنیاد مسکن واگذار شده است.

حمزه با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح 256و احدی سایت غربی شهرک علوی طبق تعهد پیمانکار تا پایان خرداد ماه امسال به پایان می رسد گفت: در خصوص متقاضیان جدید مسکن نیز تا کنون 919 نفر در طرح جوانی جمعیت ،4 هزار و 686 نفر طرح نهضت ملی مسکن ،253 نفر ایثارگر ،195 نفر مددجو کمیته امداد و 91 نفر مددجوی بهزیستی ثبت نام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمین مدنظر جوابگو این جمعیت نیست که با برنامه ریزی انجام شده تامین زمین برای 2700 نفر انجام شده که پس از قرعه کشی از طریق فراخوان به متقاضیان اعلام می شود.

وی افزود: در راستای کاهش هزینه های متقاضیان، کار محوطه سازی که توسط پیمانکار صورت می گرفت اکنون به بنیاد مسکن واگذار شده و مقرر است هزینه 70 درصد محوطه سازی را دولت پرداخت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتمام عملیات اجرایی طرحهای نهضت ملی مسکن ساوه تا پایان خرداد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتمام عملیات اجرایی طرحهای نهضت ملی مسکن ساوه تا پایان خرداد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.