گانودرما و نازایی نی نی سایت

درمان ناباروری با گانودرما

مشکلات ناباروری یکی از موضوعات حساس در علم پزشکی می باشد که برای رفع این مشکل تحقیقات بسیاری انجام شده است. اما این سوال پیش می آید؛ آیا دارویی وجود دارد که بتواند مشکل ناباروری را برطرف کند؟ در این مطلب در رابطه با تاثیر قهوه موکا بیز و مزایای آن برای درمان ناباروری صحبت می کنیم . اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، خواندن این مقاله برای شما واجب است. دلایل ناباروری چیست ؟ یکی از دلایل مهم که به این بیماری دامن می زند افزایش سطح استرس در آقایان و خانم های می باشد. از این جهت کیفیت رابطه و تقویت قوای جنسی با نامتعادل ترین شرایط خود اتفاق می افتد و و به همین خاطر توانایی باروری در افراد کاهش پیدا می کند.

گانودرما و نازایی نی نی سایت

برخی از مطالعات علمی نشان داده اند که تاثیر این قارچ بر ناباروری ، تاثیری مثبت است. تاثیر گانودرما بر ناباروری در واقع به تبع تاثیر آن بر سیستم ایمنی بدن، کنترل استرس و عملکرد جنسی است. البته قارچ های دیگری نیز وجود دارند که بر باروری تاثیر گذارند. ما در این نوشته به بررسی تاثیر گانودرما بر ناباروری می پردازیم. درمان مشکلات نازایی در آقایان و خانم ها با استفاده از عصاره قارچ گانودرما به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از طبیعی ترین و سالم ترین روش ها برای تقویت قوای باروری در هر فرد استفاده از قارچ گانودرما می باشد. این قارچ با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند به بهبود عملکرد سیستم عصبی کمک کرده و از طرفی با کاهش سطح استرس افراد قدرت سلامت تولید مثل افراد افزایش پیدا کند.

اگر سطح استرس کاهش یابد و سلامت کبد و تعادل هورمونی در بدن به درستی اعمال شود افزایش شانس باروری در افراد بسیار بالا می رود. گفتیم که تاثیر این قارچ بر ناباروری متاثر از خواص آن برای کاهش و است. گانودرما نوعی آداپتوژن شناخته شده است که عملکرد قشر آدرنال را بهبود می بخشد و به همین دلیل بدن را در دوره های تحت تنش محافظت می کند. مسایل مربوط به ناباروری نیز خود می توانند سطح استرس افراد را بالا ببرند و گاهی کنترل چنین تنش روانی دشوار می شود. این امر اثر نامطلوبی بر درمان ناباروری دارد. سلامت کبد برای تعادل هورمونی، امری حیاتی است.  برای حفاظت از کبد در افرادی که چندین دوره تحت درمان با IVF و IUI قرار گرفته اند، مفید واقع می شود. زیرا چنین درمان هایی ممکن است بر کبد اثر سوء داشته باشند.

اثر قارچ گانودرما بر بدن انسان تجمعی است. اثر تجمعی به این معنی است.که برای دستیابی به خواص گفته شده در مورد قارچ گانودرما، این فرآورده باید به صورت روزانه و منظم استفاده شود. گفته شده است که قارچ گانودرما برای کنترل بیماری های التهابی لگن مانند آندومتریوز، فیبرویید های رحمی، دیسمنوره و PID مفید خواهد بود. یکی از مهمترین موارد مصرف می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز تنها یک نوشیدنی نمی باشد بلکه به عنوان یک مکمل تقویتی موجب افزایش ذخیره تخمدان در خانم ها می شود. این امر باغث جلوگیری از تنبلی تخمدان شده و بدون عوارض و با قدرتی باورنکردنی تقویت جنسی مخصوصا در آقایان یعنی حل مشکل کاهش تعداد اسپرم کمک می کند. اگر شما این مشکلات را دارید پیشنهاد ما به شما این است که به جای مصرف داروهای شیمیایی با مصرف هوشمندانه قارچ گانودرما و درمان مشکل خود بپردازید.

براساس تحقیقات انجام شده در طب سنتی چین قارچ گانودرما دارای ترکیبات انحصاری مانند ژرمانیوم ارگانیک، آنتی اکسیدان ها و گانودریک اسید اسید می باشد. این موارد به تقویت قوای جنسی در آقایان کمک می کند. در واقع با مصرف قهوه قارچ گانودرما شما عزیزانی که با کمبود سطح اسپرم در زمان رابطه دچار هستید میتوانید این مشکل را به راحتی درمان کرده و با مصرف مستمر و پیوسته قارچ گانودرما بهترین کیفیت را در رابطه خود تجربه کنید. قهوه با عصاره گانودرما در درمان مشکلات ناباروری با توجه به تحقیقات انجام شده و گزارش های پزشکی از هر 6 نفر یک نفر با این مشکل یعنی ناباروری و ناتوانی های جنسی سر و کار دارد. با توجه به پیشرفت در زمینه دارویی دیگر نباید نگران این موضوع باشیم.

قارچ گانودرما , درمان ناباروری با گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدوم گونه های مختلفی در سراسر دنیا دارد. رشد این قارچ در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمازون دید ه شده است. البته عمدتاً بومی شرق آسیا است. یکی از مواردی که در زمینه مشکلات نازایی تاثیر بسیار کاربرد دارد قهوه های گانودرما دکتر بیز است. این قهوه ها با ترکیب با عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم و با بهره گیری از خواص این قارچ در درمان بسیاری از بیماری ها بخصوص مشکلات ناباروری تاثیر بسزایی دارند که آنها در پنج نوع : کافه موکا، کافه سوپریم، کافه لاته، هات چاکلت و ماسالا با عصاره گانودرما تولید می شود. هر یک از این محصولات با توجه به شرایط جسمی شما کاربرد دارند. در هنگام تهیه این محصولات حتما مشکلات خود را با کارشناس ما درمیان بگذارید.

در آمریکای جنوبی قارچ گانودرما بیشتر روی تنه درختان بلوط می روید و در امریکای شمالی روی تنه درختان افرا رشد می کند. در نقاط مختلف دنیا قارچ گانودرما را برای استفاده تجاری پرورش می دهند. گانودرما برای ناباروری , قهوه گانودرما برای بارداری , گانودرما بارداری , قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری قارچ گانودرما عمدتاً برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد مصرف قرار می گیرد. این قارچ می تواند پاسخ های سیستم ایمنی بدن در بیماری های خود ایمنی را کنترل کند و سبب بهبود چنین بیماری هایی شود. قارچ گانودرما خواص ضد التهابی و ضد باکتری دارد و اثبات شده است که در دوران استرس می تواند از بدن انسان به خوبی محافظت کند. قارچ گانودرما برای کبد نیز خواص محافظتی دارد.

گانودرما برای ناباروری , قهوه گانودرما برای بارداری , گانودرما بارداری , قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری پیشنهاد می شود افرادی که دارو های رقیق کننده خون مصرف می کنند، در استفاده از گانودرما احتیاط کنند. محصولات مختلفی از این قارچ برای مصرف روزانه در بازار وجود دارد. برای بهره بردن از تاثیر گانودرما بر ناباروری میتوان از انواع محصولات نظیر قهوه سوپریم قارچ گاقرص لتروزول برای درمان ناباروری و رابطه آن با دوقلوزایی لتروزول (فمارا) نوعی قرص خوراکی برای تحریک تخمک گذاری در افراد مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک و نازاییِ با دلایل نامعلوم است. با وجود آنکه این دارو توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان داروی سرطان سینه به تایید رسیده اما متخصصان نازایی از این دارو به عنوان داروی باروری استفاده می کنند چون عوارض جانبی آن نسبت به کلومیفن (کلومید) کمتر است.

احتمال بارداری موفق با لتروزول چقدر است؟

نتایج مطالعات نشان می دهد نرخ بارداری برای این زنان با قرص فمارا بسیار بیشتر است. همچنین در حالت مقاومت به کلومیفن یعنی در حالتی که با وجود افزایش دوز مصرف کلومیفن حداقل بعد از سه دوره درمان نتوانسته تخمک گذاری را تحریک کند از لتروزول استفاده می شود. زمان مصرف و میزان مصرف لتروزول را پزشک تعیین می کند. بسته به زمانی که پریود شروع می شوید پزشک زمان شروع مصرف را مشخص می نماید. درمان در 5 روز متوالی انجام می شود. لتروزول (فمارا) نوعی قرص خوراکی برای تحریک تخمک گذاری در افراد مبتلا به و نازاییِ با دلایل نامعلوم است. با وجود آنکه این دارو توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان داروی سرطان سینه به تایید رسیده اما متخصصان نازایی از این دارو به عنوان داروی باروری استفاده می کنند چون عوارض جانبی آن نسبت به کلومیفن (کلومید) کمتر است.

عوارض جانبی لتروزول چیست؟

بعضی از متخصصان نظرشان این است که مصرف پودر قهوه لاته باید در روز 3 تا 7 قاعدگی انجام شود. بعضی دیگر معتقدند، از روز پنجم تا نهم قاعدگی باید مصرف شود.  نتیجه در دو حالت تقریبا یکسان است. بسته به زمان شروع مصرف قرص، می توان زمان آغاز رابطه جنسی را تعیین کرد : اگر درمان در روز سوم قاعدگی شروع شود، تخمک گذاری بین روز 14 تا 17 چرخه قاعدگی انجام می شود. در این حالت، رابطه جنسی باید در فاصله روزهای 11 تا 18، هر روز یا یک روز در میان انجام شود. اگر درمان قاعدگی در روز 5 آغاز شود احتمالا بین روز 16 تا 19 تخمک گذاری خواهید داشت و در این حالت رابطه جنسی باید بین روز 13 تا 21 شروع شود. لتروزول از طریق کاهش سطح استروژن باعث تحریک تخمک گذاری می شود. سطح پایین استروژن به هر صورتی که باشد باعث می شود فرد علایم داشته باشد. مهمترین عوارض جانبی به شرح زیر است:

  • خستگی؛
  • سرگیجه؛
  • سردرد؛
  • ورم؛
  • گُر گرفتگی؛
  • تعریق شبانه؛
  • تاری دید؛
  • ناراحتی معده؛
  • درد پستان؛
  • مشکل برای خوابیدن؛
  • لکه بینی یا خونریزی غیر نرمال قاعدگی.

رابطه قرص لتروزول و دوقلوزایی چیست؟

خطر بارداری دوقلویی و چند قلویی با لتروزول نسبت به کلومیفن کمتر است. اگر دچار تاری دید یا هر مشکل حاد دیگر شدید، بلافاصله با پزشک تماس بگیرید. ممکن است خانم ها دچار عارضه ای به نام سندرم تحریک بیش از حد تخمدان بشوند، که با علایمی مثل ورم تا اسهال تا تنگی نفس شدید و درد سینه ظهور می کند. البته این اتفاق خیلی نادر است. برای تشخیص بهتر زمان تخمک گذاری می توانید از کیت تخمک گذاری اسفاده کنید. از زمانی که درمان تمام می شود باید تست تخمک گذاری را انجام دهید تا جواب مثبت شود که نشان می دهد نزدیک زمان تخمک گذاری هستید و باید رابطه جنسی را شروع کنید. قرص لتروزول را می توان برای درمان نازایی به شیوه استفاده کرد. گاهی کلومیفن همراه با لتروزول تجویز شده و همراه با هم در یک روز مصرف می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گانودرما و نازایی نی نی سایت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گانودرما و نازایی نی نی سایت"، کلیک کنید.