شامپو جوانه گندم برای ریزش مو

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو جوانه گندم سریتا حاوی عصاره رزماری، گزنه، مریم گلی و پروتیین جوانه گندم است که عصاره گزنه موجود در این شامپو غنی از ویتامین های A و E و K است و دارای خواص ضد میکروبی می باشد. همچنین نعناع فلفلی با اثر بر روی گیرنده های سرما باعث افزایش حس خنکی و شادابی پوست سر می گردد.به اعتقاد برخی از متخصصان پوست و مو، پودر جوانه گندم برای صورت در درمان لاغری صورت موثر است. همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

شامپو جوانه گندم برای ریزش مو

در فرمولاسیون شامپوهای فاقد سولفات از ترکیباتی مانند سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورت سولفات استفاده نمی شود. استفاده از این دو ترکیب سولفاته در شامپو معمولی موجب خشکی و ایجاد پوست های حساس در دراز مدت می شود. به همین دلیل توصیه ما این است تا از شامپوهای فاقد سولفات استفاده نمایید. داروخانه آنلاین مثبت سبز با موجود داشتن انواع شامپو فاقد سولفات شما را به تجربه بهترین خرید اینترنتی و ارسال رایگان، تشویق می کند. با خرید آنلاین شامپو بدون سولفات و محصولات پوست و مو در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شامپو پروتیینه جوانه گندم سروینا تقویت کننده مو

شامپو پروتیینه جوانه گندم سروینا تقویت کننده مو و موجب افزایش درخشندگی، لطافت و حالت پذیری بیشتر موها می گردد. استفاده روزانه از شامپو سروینا موجب می شود مو هرگز حالت خشک، وز و یا شکننده ای را نداشته باشد. شامپو سروینا کاهش ریزش مو و افزایش استحکام ریشه مو را با خود به همراه خواهد داشت.

ترکیبات موثر شامپو تقویت کننده سروینا شامل: پروتیین هیدرولیز شده جوانه گندم که سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین C و E و ویتامین های گروه B است که برای درمان شوره سر، ریزش مو و درمان بیماری های پوستی بسیار موثر است. همچنین وجود پلی کواترنیوم 10 درشامپوی سروینا موجب حالت بخشی بهتر مو می گردد زیرا مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن بر روی مو می گردد. اگر طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای برای چاقی را نمی دانید تا آخر مقاله همراه ما باشد

چه عواملی موجب ضعف مو می شود؟

  • آرایش بیش از حد مو:

کشیدن بیش از حد مو، استفاده مکرر از رنگ های شیمیایی و استفاده از مواد غیر بهداشتی همگی می توانند موجب ضعیف شدن مو در بلند مدت شوند. کشیده شدن مو باعث ایجاد استرس در ساقه مو و ضعیف شدن آن می شود. رنگ کردن، پرمینگ، استفاده بیش از حد از گرما برای صاف کردن، فر کردن و سشوار زدن همگی باعث آسیب دیدن کوتیکول می شود که لایه محافظ خارجی مو است.

  • عدم تعادل هورمونی:

مشکلات هورمونی مانند پرکاری تیرویید (تیرویید پرکار) و کم کاری تیرویید (تیرویید کم کار) باعث ضعف مو می شود. همچنین با شرایطی مانند PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک)، زنان ممکن است طاسی با الگوی مردانه در پوست سر را تجربه کنند.

  • رژیم غذایی نامناسب:

تغذیه سالم برای داشتن موهای سالم و قوی مهم است. کمبود ویتامین A ، D، E، آهن، روی، بیوتین، نیاسین، اسیدفولیک، سلنیوم و پروتیین می تواند باعث ضعیف شدن مو شود.

  • بیماری زمینه ای:

طبق چرخه طبیعی مو، موهای شما رشد می کند، سپس استراحت می کند و می ریزد تا با موهای جدید جایگزین شود. اما برای افرادی که دارای مشکلات سلامتی مانند ذات الریه هستند، فاصله مراحل طولانی می شود که باعث ضعف مو و ریزش آن خواهد شد.

  • مسایل ژنتیکی:

یکی از عواملی که روی قدرت مو نقش دارد مسایل ژنتیکی است.

یکی از ساده ترین راه ها برای بررسی ضعیف بودن موهایتان این است که یک تار مو را به آرامی بیرون آورده و از دو طرف بکشید. اگر موی کشیده شده به راحتی خرد یا شکسته شود نشان دهنده این است که موی ضعیفی دارید و باید برای تقویت آن چاره ای بیاندیشید.

ویژگی و خواص مواد موثره موجود در شامپو تقویتی و ضد ریزش مو جوانه گندم سریتا:

  • پروتیین جوانه گندم:

سرشار از ویتامین های A،B1،B6،B12  است که همگی دارای فواید بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن آن است. همچنین در ریزش مو و حتی در ترمیم موهای آسیب دیده نقش بسزایی دارد.

  • پانتنول:

در قسمت ساقه مو و پوست سر جذب شده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده عمل می کند.

  • مریم گلی:

مریم گلی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای بتا سیسترول و یک ترکیب 5-آلفا ردوکتاز (که در درمان طاسی الگوی مردانه موثر است) برای مقابله با ریزش مو و طاسی مورد استفاده قرار می گیرد.  این اثر مشابه تاثیر فیناستراید در درمان ریزش موی مردانه است. گردش خون را درکف سر افزایش داد و از ریزش مو جلوگیری میکند. همچنین روند پیری مو را کاهش داده و باعث ضد پیری مو می شود. ترکیب گیاهی مریم گلی در کاهش و درمان ریزش و شوره موثر است.

  • عصاره رزماری:

سرشار از آنتی اکسیدان های مفید و ضدالتهاب است که در رشد و سلامت موها، درمان ریزش مو و بلند شدن موها تاثیر بسزایی دارد.

شامپو تقویت کننده مو حاوی پروتیین جوانه گندم سریتا

شامپو جوانه گندم سریتا یک شامپو روزانه برای تقویت مو است. این محصول با دارا بودن عصاره جوانه گندم و انواع عصاره های گیاهی باعث تقویت فولیکول های مو و افزایش استحکام ساقه های مو می شود. مسیله آسیب موی سر و ریزش آن به یک معضل نگران کننده برای خانم ها و آقایان تبدیل شده به گونه ای که درمان آن یک ضرورت تلقی می شود. علاوه بر مهرا ریزش مو بسیاری از افراد به دنبال تقویت کردن مو و خوش حالت بودن آن هستند.

شامپو جوانه گندم سریتا به لطف داشتن ترکیبات موثری همچون پروتیین جوانه گندم، گزنه، نعناع فلفلی، رزماری، بابونه و مریم گلی ضمن تقویت موها به درخشندگی و حالت گرفتن موها نیز کمک می نماید. پروتیین جوانه گندم غنی از اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب  مفید و ویتامین ها به ویژه ویتامین خانواده B و ویتامین E است که موجب تقویت و تغذیه تارهای مو به واسطه اسیدهای آمینه می گردد.

سبوس چند غله دکتر بیز را چگونه مصرف کنیم ؟ شما باید روزانه از این سبوس استفاده کنید

این عصاره باعث رطوبت رسانی به ساقه های مو شده و خون رسانی را به فولیکول های مو افزایش می دهند. عصاره رزماری موجب اکسیژن رسانی و تغذیه فولیکول های مو می شود و سبوم یا چربی پوست سر را مهار کرده و باعث مسدود شدن منافذ فولیکولی و ریزش مو می گردد. عصاره گزنه در شامپو تقویت کننده سریتا غنی از مواد موثره گیاهی نظیر لسیتین و اسید فرمیک و ویتامین های A و E و K است و دارای خواص ضد میکروبی می باشد.

نعناع فلفلی با اثر بر روی گیرنده های سرما باعث افزایش حس خنکی و شادابی پوست سر می گردد. عصاره بابونه و مریم گلی نیز از ریزش مو ناشی از التهاب جلوگیری می کنند و موجب افزایش استحکام تارهای مو می گردند. جهت استفاده از این شامپو توصیه می شود ابتدا موها را خیس نموده و با مقدار لازم از شامپو به مدت 2 الی 3 دقیقه به خوبی ماساژ دهید و سپس موها را آبکشی نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو جوانه گندم برای ریزش مو" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو جوانه گندم برای ریزش مو"، کلیک کنید.