تل آویو درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه را رد کرد/ ترکیه واکنش نشان داد

تل آویو درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه را رد کرد/ ترکیه واکنش نشان داد

وزیر خارجه ترکیه در واکنش به مخالفت تل آویو با درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه اعلام کرد کشورش یک سری اقدامات علیه تل آویو انجام خواهد داد.

به گزارش زندگانی، مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه با واکنش دولت ترکیه مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رژیم صهیونیستی درخواست دولت ترکیه برای ارسال کمک هوایی به غزه را رد کرد که این مساله با واکنش دولت ترکیه مواجه شده است.

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری روز دوشنبه در آنکارا در واکنش به مانع تراشی رژیم صهیونیستی برای ارسال کمک های بشردوستانه ترکیه به غزه، تصریح کرد: «هیچ بهانه ای برای اسراییل جهت جلوگیری از تلاش ما برای ارسال کمک به غزه، وجود ندارد.»

 وزیر امور خارجه ترکیه گفت: به دنبال جلوگیری اسراییل از ارسال کمک مان به غزه، تصمیم گرفتیم یک سری تدابیر جدید علیه تل آویو اتخاذ کنیم.

وی افزود: «به دلیل مواجهه با این وضعیت، تصمیم گرفتیم یک سری تدابیر جدید علیه اسراییل اتخاذ کنیم. این تدابیر تا زمان اعلام آتش بس توسط اسراییل و اجازه ورود بدون وقفه کمک های بشردوستانه به غزه، ادامه خواهد داشت.»

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تل آویو درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه را رد کرد/ ترکیه واکنش نشان داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تل آویو درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه را رد کرد/ ترکیه واکنش نشان داد"، کلیک کنید.