جانمایی 1100 المان گل ویژه بهار 1403 در مشهد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

جانمایی 1100 المان گل ویژه بهار 1403 در مشهد - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری زندگانی، مهدی یعقوبی ظهر شنبه در نشست خبری در خصوص اعلام برنامه های استقبال از بهار اظهار کرد: از همکارانم که در این مدت به صورت کامل آماده باش بودند و معابر را برای تردد شهروندان مهیا کردند تقدیر می کنم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شب گذشته بعد از اتمام زمان انتخابات، 349 پاکبان، تمامی معابر را از بنرها و پوسترهای انتخاباتی شهر، پاکسازی کردند، ابراز کرد: علاوه بر این معابر منتهی به حوزه های انتخابیه نیز به صورت کامل پاکسازی شد.

وی افزود: اقدامات استقبال از بهار 1403 دوباره از سر گرفته خواهد شد و شهر برای میزبانی از زایران نوروزی آماده می شود و پاکسازی حاشیه مبادی ورودی تا عمق 10 کیلومتر یکی از اقدامات ما در این راستا است.

یعقوبی خاطر نشان کرد: شست وشوی معابر اصلی به ویژه اطراف حرم مطهر، رنگ آمیزی جداول به متراژ بیش از 200 هزار متر طول و رفع نواقص آذین بندی ها در سطح شهر و اکران آذین بندی های جدید را از جمله برنامه های اجرایی استقبال از بهار عنوان کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد جانمایی 1100 المان گل ویژه را از جمله اقدامات استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: 1100 المان گل از بین 450 اثر ثبت شده توسط هنرمندان جانمایی می شود که از این تعداد 100 المان جدید است.

وی بیان کرد: نصب 2500 فلاورباکس های گل، گلکاری ویژه سطح شهر، لکه گیری و ترمیم چمن، تکمیل و واکاری گل های دایمی و سطوح پرچین، رفع نواقص سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی و رفع نواقص مبلمان پارکی و آبنماها و آبخوری ها از 15 بهمن ماه شروع شده است.

یعقوبی اظهار کرد: در استقبال از بهار سال 1403 علاوه بر انجام فعالیت های ویژه و ضرورت مدیریت مصرف منابع آبی، مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه های اصلاح الگوی کاشت نیز در سطح مناطق 13 گانه اجرا خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد جشنواره گل های پیازی در بوستان ملت، باغ گل ها، مزار شهدا شامل 100 هزار بوته گل یکی دیگر از برنامه های استقبال از بهار 1403 برشمرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جانمایی 1100 المان گل ویژه بهار 1403 در مشهد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جانمایی 1100 المان گل ویژه بهار 1403 در مشهد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.