امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز

به گزارش خبرگزاری زندگانی استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی، فنآوری و فرهنگی دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز و همچنین قرارداد طرح تعاون رشته کارشناسی ارشد فرش توسط دکتر یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و دکتر سجاد پاکزاد رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریزبه امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف گسترش و توسعه علم و فناوری، همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای توسعه و ارتقاء همه جانبه سطوح علمی، فرهنگی و هنری جامعه که بسیار حایز اهمیت است منعقد شد.

دایر شدن غرفه عرضه و فروش آثار هنری دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد در نمایشگاه دایمی محصولات هنری دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ایروان و تبریز، برگزاری دوره های مهارت افزایی مشترک برای دانشجویان هنری با موضوعات به روز و مورد تقاضای بازار با همکاری مرکز رشد دو دانشگاه، تبادل اساتید برای ارتقای سطح آموزش و پژوهش در خصوص سمینارها، کارگاه ها و مشارکت در پروژه های مشترک و دوره های آموزشی، همکاری در پروژه های تحقیقاتی کاربردی بین رشته ای در حوزه هنر، فنآوری و تکنولوژی، برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری، اردوهای علمی-فرهنگی و همایش ها، به صورت مشترک از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.

در ادامه روسای دو دانشکده، دکتر شفیق شفیعی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد و دکتر افسانه قانی معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده هنر و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد و جمعی از اعضای هیات علمی از دانشکده های فرش و معماری دانشگاه هنر تبریز، کارگاه های بافت، مرمت، طراحی، آزمایشگاه رنگرزی سنتی، شیمیایی و کارگاه بافت قالی قرآنی بازدید کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و دانشگاه هنر اسلامی تبریز"، کلیک کنید.