مقاومت ملت ایران دشمنان را به زانو درآورده است

مقاومت ملت ایران دشمنان را به زانو درآورده است

زندگانی/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت ایران با مقاومت خود دشمنان را به زانو درآورده است و با عزت در مسیر آرمان های خود حرکت می کند.

سردار جهانبخش کرمی امروز (جمعه 27 بهمن ماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی از هر جهت تحت سلطه کامل استکبار بود و آمریکا ثروت های کشور را در اختیار داشت، اظهار کرد: در حوزه نظامی نیز بالغ بر 50 هزار نظامی و مستشار آمریکایی امور دفاعی را در اختیار مملکت را در اختیار داشتند و حتی گردان کشور بدون اجازه آن ها نمی توانست جابه جا شود.

وی وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را شکست کامل آمریکا دانست و تصریح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب، دشمنان در نقاط مختلف کشور با توطیه های متعدد ناامنی ایجاد کردند ولی با تدبیر حضرت امام (ره) و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل نهاد مقدس بسیج و حضور و همراهی مردم، این توطیه ها ناکام ماند.

این مسیول به نام گذاری روز ولادت حضرت امام حسین (ره) به نام روز پاسدار از سوی حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب، سپاه در کنار بسیج و ارتش قهرمان در صحنه های مختلف امنیت را در کشور برقرار کرد. در هشت دفاع مقدس نیز با ماموریتی که به سپاه داده شد بر پشتوانه بسیج مردمی و رشادت ارتش قهرمان حماسه های به یاد ماندنی خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پس از دوران دفاع مقدس صحنه دیگری برای خدمت رسانی ایجاد شد و مجموعه سپاه در راه سازندگی کشور وارد عمل شد. سپاه در ادامه نیز با حضور و پشتوانه مردمی، فتنه های مختلف آمریکایی و صهیونیستی علیه انقلاب را خنثی و کور کردند.

وی گفت: نیروی سرافراز قدس سپاه نیز زمینه شکل گیری بسیج جهان اسلام را با پشتیبانی از جبهه مقاومت فراهم کرده و امروز در کشورهای مختلف منطقه شاهد شکل گیری گروه های مختلف مقاومت هستیم.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقاومت ملت ایران دشمنان را به زانو درآورده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقاومت ملت ایران دشمنان را به زانو درآورده است"، کلیک کنید.