۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای تابستان ۱۴۰۳ برای استان آذربایجان‌غربی در مصرف برق

۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای تابستان ۱۴۰۳ برای استان آذربایجان‌غربی در مصرف برق

به گزارش خبرگزاری زندگانی از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر به شکسته شدن رکورد مصرف برق استان ۱ ماه زودتر از سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: هفته گذشته مصرف برق استان ۱ هزار و ۲۳۱ مگاوات ثبت شده که این میزان طی یکسال اخیر بی سابقه بوده است و این در حالی است که سال ۱۴۰۲ پیک مصرف برای استان از ابتدای تابستان تا پایان شهریور در ۱۹ مرداد با ثبت رکورد ۱ هزار و ۲۴۶ مگاوات بود که متاسفانه امسال این رکورد ۱ ماه زودتر و در هفته سوم تیرماه زده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی همچنین گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با کمترین مشکل را در گرو همراهی و مشارکت تمامی آحاد جامعه دانست و گفت: تابستان امسال شرایط سختی برای تمام کشور از نظر گرمای بی سابقه هوا و مصرف برق تجربه می کنیم که بی شک بی توجهی به توصیه های مدیریت مصرف و مصرف بی رویه برق این شرایط را برای همه مردم سخت تر می کند بنابراین انتظار می رود مردم فهیم و شریف در تمام بخش های خانگی، اداری، صنعتی و تجاری بیشترین همکاری را با برنامه های مدیریت مصرف داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۲ هفته پیش رو برای استان آذربایجان‌غربی بسیار حیاتی است چرا که طبق پیش بینی ها با افزایش محسوس و چشمگیر دما رو به رو هستیم و در صورت عدم مشارکت مردم همیشه همراه استان با خادمان صنعت برق ۲ هفته بحرانی خواهیم داشت بنابراین برای پیشگیری از بروز این شرایط، بیش از هفته های گذشته نیازمند همیاری و همراهی مردم عزیز هستیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای تابستان ۱۴۰۳ برای استان آذربایجان‌غربی در مصرف برق" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای تابستان ۱۴۰۳ برای استان آذربایجان‌غربی در مصرف برق"، کلیک کنید.