۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند

۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند

به گزارش زندگانی لرستان ، سردار نعمت‌الله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده جهت شرکت در جشنواره شمیم خانواده سپاه به لرستان سفر می‌کنند.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره افزود: در سطح کل سپاه چند سالی است در حوزه ورزش و در بحث ارتقا سلامت جسمی فرزندان و ایجاد روحیه نشاط خانواده‌ها و استعدایابی، ایجاد مودت بین فرزندان و خانواده‌های پاسدار اقدامات مهمی صورت گرفته که برگزاری جشنواره شمیم خانواده سپاه یکی از این اقدامات مهم است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که در این جشنواره از قرارگاه‌ها نیروهای دریایی، هوایی و زمینی سراسر کشور میزبانی می‌کنیم، گفت: هدف این است بتوانیم جوانان و نوجوانان سراسر کشور را با آداب و رسوم و فرهنگ غنی این استان آشنا کنیم.

وی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های محدودی که در لرستان وجود دارد، گفت: در این جشنواره فرزندان پاسدار در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و آمادگی جسمانی به رقابت خواهند پرداخت.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند"، کلیک کنید.