یک صدا برای رسیدن اهداف خود تلاش کنیم – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

یک صدا برای رسیدن اهداف خود تلاش کنیم - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگانی، خلیل احمد سلامی عصر امروز شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت و پشتیبانی و توسعه انسانی و اداره تشکیل تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ایام به مناسبت شهادت رییس جمهور شهید و همراهانش، بیان کرد: تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر شهید آیت الله رییسی در طول حیات پُر برکت شان، برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی او بود که مطمیناً باید همگان بویژه مسوولان دستگاه های اجرایی ادامه دهنده راه این شهید باشند.

وی با بیان اینکه هم افزایی و کار جمعی منجر به تحقق اهداف اداری می شود، تاکید کرد: برای رسیدن به سیاست های ابلاغی وزرات خانه باید یک صدا، یکدل و در کنار هم امور را پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در هر سازمانی باید برای رسیدن به اهداف سازمانی، از جزیره ای عمل کردن اجتناب کرده و در حد توان به بخش های دیگر کمک کنیم تا برنامه ها به سرعت و به خوبی اجرا شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر فرد در هر پست و سمتی که دارد، باید به نوعی کار کند که پس از جابجایی و بازنشستگی، از وی به نیکی یاد شود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از تجربیات و توانمندی افراد بازنشست یا کسانی که در سمت دیگری ایفای نقش می کنند توسط فرد جایگزین باید به عنوان یک اولویت کاری باشد تا خدمت به مردم براساس قوانین و مقررات به درستی انجام شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از «حسینعلی فارسی» که به بازنشستگی نایل شده تجلیل و «منصور طوقی» با حفظ سمت رییس اداره حراست، به عنوان سرپرست مدیریت و پشتیبانی و توسعه منابع انسانی معارفه شد، همچنین از تلاش های «محمد اسماعیل حاجیان» که برای ادامه خدمت به خراسان رضوی منتقل شد، تقدیر و «طاهره میرغفاری» به عنوان سرپرست اداره تشکیل تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک صدا برای رسیدن اهداف خود تلاش کنیم – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک صدا برای رسیدن اهداف خود تلاش کنیم – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.