یاد شهید رییسی همیشه زنده خواهد بود

یاد شهید رییسی همیشه زنده خواهد بود

زندگانی/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در شرایطی که شهید رییسی به شهادت رسیده است ما به عنوان یاران و سربازان، راه او را در کنار مقام معظم رهبری ادامه می دهیم و یاد شهید همیشه زنده خواهد بود.

علی اکبر حسینی محراب امروز، 25 خردادماه در اولین گردهمایی مداحان و قاریان خوزستان که در سالن امام رضا اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آنچه مهم است این است که تمام مداحان و ستایشگران و قاریان، در کنار هم باشند و هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نشان دادند که کارشان ایجاد اختلاف و جدایی است و در مقابل آن در مکتب توحید و امام، اتحاد است و این دستور قرآن است و مساجد و حسینیه ها باعث عزت انقلاب اسلامی است.

به گزارش زندگانی، حسینی محراب ادامه داد: در شرایطی که شهید رییسی به شهادت رسیده است ما به عنوان یاران و سربازان راه او را در کنار مقام معظم رهبری ادامه می دهیم و یاد شهید همیشه زنده خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که این مسیر که راه ولایت و قرآن و مردم است را ادامه دهد. تجربه سال 88 را داشتیم و از تمام برنامه های اپوزیسیون داخلی و خارجی، میانجی گران انگلیس، اسراییل، آمریکا و عربستان و کشورهایی که خوبی ایران را نمی خواهند مستند داریم. چه کسانی که خود را یار امام می دانستند و چه کسانی که دست پرورده شیطان بودند و خود را در انقلاب جا زده بودند را می شناسیم.

وی اضافه کرد: بدانید در انتخابات پیش رو چه سپاه و سازمانی درست می کنند و به جنگ ما می آیند، بنابراین شاعران، مداحان، قاریان و… در این شرایط وظیفه سنگینی دارند.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاد شهید رییسی همیشه زنده خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاد شهید رییسی همیشه زنده خواهد بود"، کلیک کنید.