کلانتری: کاستی و کمبود ستاد های ثبت نام دانشجویان برطرف شود

کلانتری: کاستی و کمبود‌ ستاد‌های ثبت‌ نام دانشجویان برطرف شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: رؤسای دانشکده ها به طور مداوم و مستمر در ستاد های ثبت نام دانشجویان حضور به هم رسانده برآیند موجود را بررسی کاستی و کمبود ها را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار زندگانی حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در شانزدهمین جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی اظهار کرد: محیط دانشگاه به عنوان محیط عمومی و حق الناس است همه مسئولان و کارکنان مجموعه باید به این امر واقف بوده و توجه لازم را داشته باشند که در این محیط کمبود و کسری برای دانشجویان نگذاریم.

وی افزود: در هر مجموعه ای کمبود ها و کاستی های وجود دارد دانشگاه نیز از این موضوع مستثنی نبوده گا هی نیز ممکن است کاستی های در مجموعه وجود داشته باشد و این مجموعه همانند شهری بوده که روزانه حدود ۲۰هزار نفر در آن تردد دارند خواسته و یا ناخواسته کمبود و کاستی پیش خواهد آمد؛ اما در نهایت باید حق الناس را پرداخت و اگر قصور و کاستی نیز است باید توسط افراد داخل دانشگاه مرتفع و حل وفصل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به موضوع ثبت نام نودانشجویان عنوان کرد: موضوع ثبت نام دانشجویان جدی تلقی کنید. رؤسای دانشکده ها به طور مداوم و مستمر در ستاد های ثبت نام حضور به هم رسانده برآیند موجود را بررسی کاستی و کمبود ها را برطرف کنند با توجه به ثبت نام متمرکز همه دانشکده ها مکلف هستند که در ثبت نام همکاری لازم را داشته باشند از این موضوع غافل نشوند و از ظرفیت اعضای هیئت علمی در ارائه مشاوره به داوطلبان و دانشجویان استفاده شود.

کلانتری بیان کرد: بر اساس آمار های موجود کمبود فضای آموزشی و کلاس های درسی وجود ندارد و ظرفیت کلاس های دانشگاه ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در روز بوده که با توجه به حضور حدود ۲۰ هزار نفر در روز این امر مستلزم برنامه ریزی صحیح و ارائه دروس در زمان مناسب بوده ممکن است دانشکده ای ازلحاظ میزان فضای محیطی و کلاسی با کمبود مواجه باشد؛ اما در کل مجموعه هیچ گونه کمبود فضای درسی و کلاسی نخواهیم داشت بنابراین اجاره فضا و یا خرید آن باید با احتیاط انجام شود.

وی اضافه کرد: در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه کیفیت بخشی توانمندسازی علمی واحد ها و مراکز رفع نیاز های آمایشی توسعه فعالیت های فناوری و نوآوری پایداری اقتصادی دانشگاه عمق بخشی به معنویت و اخلاق و فرهنگ در دانشگاه توسعه تعاملات فرهنگی و بین المللی از وظایف ما در برابر دانشجویان بوده که بیشتر آنها حق الناس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: فعالیت های فرهنگی و دانشجویی را جدی تر بگیرید هماهنگی بین کانون ها و تشکل های فرهنگی بسیج های دانشگاه دفتر امامت و مهدویت دفتر حوزه و دانشگاه قرآن و عترت و سایر حوزه های فرهنگی و ارتباط کل مجموعه با سازمان های فرهنگی بیرون دانشگاه از وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده که تاکنون خوب عمل کردند؛ اما انتظارات بیشتر است.

به گزارش زندگانی در ادامه این جلسه با اهدای لوح و هدیه از مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و کارشناس این حوزه قدردانی شد و پس از آن به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اعضا جلسه با حضور در محوطه دانشگاه به مسابقه دارت پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلانتری: کاستی و کمبود ستاد های ثبت نام دانشجویان برطرف شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلانتری: کاستی و کمبود ستاد های ثبت نام دانشجویان برطرف شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه