پورعباس: اولین اقدام سازمان ملی سنجش حذف تقلب در کنکور بود

در اجلاس روسای دانشگاه‌ها؛

پورعباس: اولین اقدام سازمان ملی سنجش حذف تقلب در کنکور بود

سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: اولین اقدام سازمان سنجش حذف تقلب در کنکور سراسری بود و برای این منظور دستگاه قرائت پاسخنامه را خریداری کردیم و سرعت خواندن پاسخنامه ۱۵ تا ۱۶ روز کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش در اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، پژوهشی و فناوری که امروز (دوشنبه، یک مرداد ۱۴۰۳)در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، درباره عملکرد حوزه دانشجویی اظهار کرد: اولین اقدام سازمان سنجش حذف تقلب در کنکور سراسری بود و برای این منظور دستگاه قرائت پاسخنامه را خریداری کردیم و سرعت خواندن پاسخنامه ۱۵ تا ۱۶ روز کاهش یافت.

وی یکی دیگر از اقدامات سازمان سنجش را تعدد دفترچه در ۳ سال گذشته عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تنها ۴ دفترچه، سال گذشته ۸۳۲ دفترچه و امسال ۲۲۸۰ دفترچه تولید شد، وجود بستر ناسالم در کنکور سراسری طی سال‌های گذشته ما را ترغیب به بستر سازی مناسب کرد.

سرپرست سازمان ملی سنجش تصریح کرد: عدم قطع اینترنت در نوبت دوم کنکور سال گذشته و نوبت اول و دوم کنکور امسال از دیگر اقدامات سازمان سنجش و با کمک وزارت علوم بود.

پورعباس شناسایی و دستگیری شبکه های کلاهبرداری و مدعی تخلفات ، خرید دستگاه های چاپ دفترچه سوالات کنکور، اصلاح مصوبه کنکور سراسری و عدم قطعی‌ برق را از دیگر اقدامات سازمان متبوع خود در سه سال گذشته بیان کرد و ادامع داد: امسال برای اولین بار دو آزمون سراسری برگزار شد که هر کدام دو سال معتبر است و آسایش داوطلبان را به همراه خواهد داشت‌.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورعباس: اولین اقدام سازمان ملی سنجش حذف تقلب در کنکور بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورعباس: اولین اقدام سازمان ملی سنجش حذف تقلب در کنکور بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه