پشتیبانی از سوگواران حسینی با ۲۴۰ تیم امدادی در اصفهان

پشتیبانی از سوگواران حسینی با ۲۴۰ تیم امدادی در اصفهان

زندگانی/اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۴۰ تیم پشتیبانی و امدادی هم‌زمان با برپایی اربعین حسینی در خدمت مردم اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان بودند. 

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با زندگانی اظهار کرد: استقرار تانکرهای ثابت و سیار آبرسان، ارزیابی ایمنی خیمه‌ها و موکب‌ها و جاگذاری دیزل ژنراتور برق بخشی از خدمات گروه‌های یادشده است. تیم‌های امدادی آتش‌نشانی، اورژانس، جمعیت هلال‌احمر و تأمین برق پایدار نیز در موکب‌های مردمی استقرار داشتند.

او افزود: براساس فعالیت پشتیبانی و امدادی این تیم‌ها کنترل تردد خودروها، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در طول مسیر و به‌کوشش عوامل پلیس راهور انتظامی محقق شد. از دیگر اقدامات اساسی این روز باید به اورژانس اشاره کرد که در خدمت‌رسانی به عزاداران اباعبداللّه حسین(ع) و مراقبت از بیماران گرمازده نقش‌آفرینی کرد. 

به گزارش زندگانی، هم‌زمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین از مرزها به داخل کشور، ۳۱۵ تیم پشتیبانی نیز از ۲شهریورماه با هدف ارائۀ خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری و آبرسانی در استان اصفهان آماده شده‌اند. 
پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشتیبانی از سوگواران حسینی با ۲۴۰ تیم امدادی در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشتیبانی از سوگواران حسینی با ۲۴۰ تیم امدادی در اصفهان"، کلیک کنید.