پرورش قارچ گانودرما در گلخانه

قارچ گانودرما به طور طبیعی در ایران رشد می کند، بنابراین شرایط کشت و پرورش آن نیز امکان پذیر خواهد بود. فقط باید شرایط محیطی لازم برای پرورش این قارچ را دانست و اقدام به پرورش آن نمود. گانودرما یکی از قارچ های کمیاب جهان است که جمع آوری آن در طبیعت به منظور استفاده وسیع از آن ها، اصلا کافی نیست. به همین دلیل متخصصین کشت قارچ به دلیل خواص بی شماری که در این قارچ وجود دارد، به راه اندازی مزرعه های کشت این نوع قارچ اقدام نموده اند.

پرورش قارچ گانودرما در گلخانه

قهوه موکا گانودرما علاوه بر طعم خوشایندی که دارد، تمامی خواص قارچ گانودرما را نیز در خود جای داده است. به دلیل وجود قارچ گانودرما، این نوشیدنی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کبد چرب کاربرد دارد. این قهوه گانودرما برای کبد چرب و سم زدایی آن بسیار موثر عمل کرده و موجب ترمیم و بازسازی سلول های کبد می شود.

– اولین بار در ایران، این قارچ در سال های 1350 گزارش شد و به طور طبیعی در نواحی معتدل و مرطوب (نواحی دریای خزر) از جمله مناطق تنکابن، گیلان، گرگان، جنگل های مازندران و رامسر یافت می شوند.

– در کتب طبی قدیم خواص دارویی بی شماری همانند تنگی نفس، تقویت حافظه، افزایش قدرت بدنی، افزایش طول عمر، درمان بیماری های کبد و کلیه، آسم، زخم معده، دیابت، ورم مفاصل و بی اشتهایی را برای این قارچ ذکر کرده اند. امروزه تحقیقات نشان داده است که گانودرما علاوه بر خواص یاد شده، برای درمان سردرد و ضعف اعصاب، بی خوابی، سرگیجه، هپاتیت، کاهش کلسترول و فشار خون، مشکلات قلب و عروق، مسمومیت ناشی از قارچ های سمی، سرطان و ضد ویروس HIVبسیار مفید است.

با توجه به درخواست همه دوستان و کاربران سایت مبنی بر یک آموزش عملی کشت و پرورش قارچ گانودرما

اطلاعات من از پرورش قارچ خیلی کم است آیا این دوره برای من کافی است؟

مبنای این دوره این است؛ فردی که در این دوره شرکت می کند هیچ اطلاعی از پرورش قارچ ندارد برای همین دوره را از پایه شروع می کنیم با فرض اینکه کاربر هیچ اطلاعی از پرورش قارچ ندارد و از پروش قارچ فقط یک اسم شنیده است تمام اصطلاحات پرورش با ساده ترین جملات و شفاف ترین حالت توضیح داده می شود و از این بابت هیچ نگرانی برای یک فرد مبتدی وجود ندارد.

پیش نیاز این دوره چیست؟ آیا باید در دوره های دیگر سایت شرکت کنم؟

سواد خواندن و نوشتن برای شرکت در این دوره کافی است و این دوره به تنهایی کامل است و نیازی به پیش نیاز ندارد.

حجم این دوره چقدر است و سرفصل های این دوره شامل چه مواردی می شود؟ و چگونه می توانم از این دوره استفاده کنم؟

حجم این دوره  840 مگابایت می باشد که شامل 5 ساعت  آموزش است و دارای 14 فایل ویدیویی و یک فیلم درباره یک مزرعه پرورش قارچ گانودرماست.

در مقدمه درباره روش تولید کمپوست با ارایه اسلاید به صورت خلاصه توضیح داده می شود و در بخش یک مفاهیم کلی و لازم که باید درباره قارچ ها بدانیم بررسی می شود در بخش دوم درباره شرایط محیطی و مقدار آنها و لوازمی که باید برای کنترل آنها داشته باشیم به همراه حدود قیمت ها و نحوه انتخاب با توجه به سرمایه هر فرد توضیح داده می شود.

در بخش سوم درباره انواع تجهیزات (نحوه تامین رطوبت درسالن های صنعتی و خانگی ودرباره اینکه چگونه می توانیم یک رطوبت ساز با قیمت پایین را به هواساز صنعتی تبدیل کنیم با ارایه اسلاید و ذکر جزییات  موردنیاز برای تامین شرایط پرورش قارچ و تفاوت ها و نحوه انتخاب آنها صحبت می شود درباره اصول قفسه بندی سالن پرورش با ارایه مثال کاربردی جهت کسب راهکار قفسه بندی با توجه به هر نوع امکانی توضیح داده می شود.

قیمت قهوه گانودرما برای پوست نیز بسیار مناسب و عالی است و شما می توانید به جای خرید محصولات بی کیفیت و گرانقیمت مشابه، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را خریداری نمایید.

چگونه می توانم با مدرس دوره سوالاتم را مطرح کنم؟

شما می توانید در بخش نظرات سایت همین صفحه یا هر صفحه دیگر نظر یا سوالات خود را مطرح کنید تا سریع پاسخ داده شود و در آینده نزدیک یک بخش به قسمت پروفایل شما اضافه می شود که می توانید با خرید این دوره آموزشی سوالات خود را به طور خصوصی در قسمت پشتیبانی سایت تیکت بزنید و بپرسید.

از بیماری های شایع و مسری باید به زگیل تناسلی اشاره کرد که در حال حاضر آمار مبتلایان آن به تدریج رو به افزایش است. قهوه فوری سوپریم از آن جهت که در ترکیب خود قارچ گانودرما دارد به عنوان دارویی موثر برای درمان زگیل تناسلی مصارف زیادی دارد. تحقیقات علمی ثابت کرده که مصرف این قهوه گانودرما به صورت پیوسته می تواند زایده های گوشتی زگیل را از ریشه درمان کند تا جایی که دیگر اثری از آنها بر روی پوست باقی نماند.

در حقیقت تمامی فواید و تاثیرات مثبت این قهوه به خاطر محصولی طبیعی و دارویی به نام قارچ گانودرما است. این محصول حاوی بسیاری از مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مهم است بنابراین برای درمان این بیماری گزینه دارویی فوق العاده موثری است بدون این که عوارضی به وجود آورد. قهوه فوری سوپریم برای زگیل تناسلی هر چه کیفیت بهتری داشته باشد میزان تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود. برای اطمینان از کیفیت برند و اصل بودن محصولات دکتر بیز سعی کنید از فروشگاه بیز پلاس نیاز خود را فراهم کنید چرا که همیشه محصولات خود را از نوع اصل ارایه می دهد.

خواص قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی چیست؟

قهوه سوپریم دکتر بیز حاوی خواص مهم و متعددی برای بیماری رایجی به اسم زگیل تناسلی می باشد. در واقع آنچه سبب شده این محصول دارای خاصیت دارویی بسیار زیاد باشد وجود قارچ گانودرما در ترکیب آن است. بنا به آزمایشات انجام گرفته شده ترکیباتی که در ساختار گانودرما وجود دارد با بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن جلوی رشد و تکثیر ویروس های بیماریزا را می گیرید و آنها را از بین می برد.

عامل به وجود آورنده زگیل تناسلی نوعی ویروس است که آنتی اکسیدان این محصول از قهوه آن را از بین می برد. خاصیت دارویی و طعم دلنشین قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی سبب شده یکی از پرفروش ترین محصولات دارویی دکتر بیز باشد که همیشه میزان تقاضا در بازار خرید آن بالا است. این نوشیدنی گرم و خوش طعم علاوه بر درمان زگیل دارای فواید دارویی بیشمار دیگری هم می باشد و به طور کلی اهمیت دارویی آن بالا است.

محصولات بیز نظیر قهوه برای زگیل تناسلی از نوع اصل و داروی سیب سلامت غذا و دارو هستند به همین خاطر اعتبار مصرف آنها بالا است و بیشتر از جهت دارویی بودن مورد توجه قرار گرفته اند. در حال حاضر تنها برخی از خواص مربوط به قهوه گانودرما برای زگیل شناخته شده است این در حالی است که این پک درمان زگیل تناسلی طبیعی حاوی فواید و خواص ناشناخته بسیار زیاد دیگری هم می باشد که ما از آنها بی اطلاع هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرورش قارچ گانودرما در گلخانه" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرورش قارچ گانودرما در گلخانه"، کلیک کنید.