وزیر نیرو: سال 1402 سالی پُرکار در صنعت آب و برق کشور بود

وزیر نیرو: سال 1402 سالی پُرکار در صنعت آب و برق کشور بود

وزیر نیرو گفت: سال 1402 را پشت سر گذاشتیم، سالی پر از فراز و نشیب که برای صنعت آب و برق کشور سال بسیار پُرکاری بود؛ هم در حوزه آب و برق و هم در حوزه آب و فاضلاب اقدامات خوب و موثری توسط همکاران رقم خورد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، علی اکبر محرابیان در پیام ویدیویی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: تقارن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان برکت خاصی را به خانه های ما آورده است، سال 1403 سالی است که شروع و پایان آن با ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: دعا می کنیم برای سلامتی همه همکاران و آرزو می کنیم سالی پر از موفقیت و کامیابی برای همه عزیزان باشد.

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات وزارت نیرو گفت: سال 1402 را پشت سر گذاشتیم، سالی که پر از فراز و نشیب بود، برای صنعت آب و برق کشور سال بسیار پرکاری بود، هم در حوزه آب، برق و آب و فاضلاب کشور اقدامات خوب و موثری توسط همکاران رقم خورد که حاصل تلاش ها، رضایت عموم مردم از اقدامات شما عزیزان بود.

وی بیان داشت: واقعا زمانی که به استان ها و نقاط مختلف کشور سفر می کردم، شوق خدمت رسانی همکاران را شاهد هستم بر خودم میبالم که همکار این عزیزان هستم.

محرابیان، با بیان اینکه همکاران ما در صنعت آب و برق هم از نظر دانش، تجربه، اراده و شوق خدمت بهترین های کشور هستند، گفت: آسایش خود را فدای رضایت و آسایش مردم می کنند، سال 1403 بر اساس طراحی که انجام شده و پروژه هایی که در مرحله نهایی به سر می برد سالی پر از امید و موفقیت برای همه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال همگام و دوشادوش با یکدیگر خدمت رسانی را افزایش می دهیم تلاش می کنیم مجموعه آب و صنعت در اعتلای ایران نقش برجسته ای را ایفا کند در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیزمان باید کار و تلاش بیشتری کرد و رضایت مردم را موثر جذب کنیم این اتفاق نمی افتد مگر با همکاری همه عزیزان.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر نیرو: سال 1402 سالی پُرکار در صنعت آب و برق کشور بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر نیرو: سال 1402 سالی پُرکار در صنعت آب و برق کشور بود"، کلیک کنید.