«هوش پشه ای» به تالار هنر می رود

با همراهی هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان؛

«هوش پشه‌ای» به تالار هنر می‌رود

«هوش پشه ای» به تالار هنر می رود

نمایش «هوش پشه ای» ازسوم اسفند در تالار هنر روی صحنه می رود.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، نمایش «هوش پشه ای» نوشته و کارگردانی سامان کرمی از 3 اسفند ساعت 19 به تالار هنر می آید.

 این نمایش ماجرای پسری را نشان می دهد که در خانه تنهاست و وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری می کند. پسر سعی می کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما…

«هوش پشه ای» نوشته و کارگردانی سامان کرمی، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است و با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته شده تیاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه می رود.

هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. ژاله صامتی و سعید چنگیزیان نیز در تماس تصویری حضور دارند.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا، الهه اصغری، علی بیگی، فایزه صدر، نفیسه فتحی و بازیگران نوجوان نیز یاسین وطن خواه، برسام نوری اسکویی هستند. طراحی صحنه این نمایش را مجتبی مهدی، آهنگسازی را حسین شعاعی، طراحی جلوه های بصری و نوری را ولی ثقفی، طراحی نور را حسین اکبری، طراحی لباس را نسیم ملکی، طراحی گریم را حسین تبریزی، بادی پرکاشن را کیمیا مظفری، دستیاری کارگردان و برنامه ریزی را کیمیا مظفری، گروه کارگردانی اکرم فرهی، نرگس پروانیا و سپیده شریعت مقدم، عکاسی و ساخت تیزر را کیانوش سلطانی متین، ساخت موشن و تصاویر ویدیویی را متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی و علی باوفا و طراحی پوستر و بروشور را کیانوش سلطانی متین بر عهده دارند.

فروش این نمایش از طریق سایت تیوال و سایت گیشه تیاتر انجام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«هوش پشه ای» به تالار هنر می رود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«هوش پشه ای» به تالار هنر می رود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه