نیمی از زایران ایرانی به عربستان رسیدند

نیمی از زایران ایرانی به عربستان رسیدند

رییس ستاد مکه، شمار زایران ایرانی در عربستان را 44 هزار و 815 نفر اعلام کرد. حدود 87 هزار و 550 نفر از ایران در حج امسال حضور خواهند داشت.

به گزارش زندگانی بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان حج و زیارت، غلامرضا رضایی ـ رییس ستاد مکه در حج تمتع 1403 ـ با بیان اینکه پروازهای زایران ایرانی بدون مشکل خاصی در حال انجام است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری دست اندرکاران دو کشور این پروازها به خوبی در حال انجام است.

او ادامه داد: از زمان شروع پروازها (24 اردیبهشت ماه) تا پایان ظهر نهم خردادماه، در 17 روز، 195 پرواز برای اعزام زایران ایرانی صورت گرفته است، زایران ایرانی از فرودگاه های مدینه و جده وارد سرزمین وحی شده اند.

رضایی با بیان اینکه پروازهای حج همچنان ادامه دارد و تا کنون 44 هزار و 815 نفر به دو شهر مدینه و مکه وارد شده اند، گفت: آخرین پرواز زایران ایرانی 21 خرداد انجام می شود.

معاون سازمان حج و زیارت یادآور شد: پرواز زایران ایرانی به عربستان از 21 ایستگاه پروازی انجام می شود و این پروازها با سهولت و همکاری دو کشور در حال انجام است.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیمی از زایران ایرانی به عربستان رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیمی از زایران ایرانی به عربستان رسیدند"، کلیک کنید.