مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

آفتاب نیوز :

اسدالله عباسی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از واحد های آموزشی گیلان شعب اخذ رای و فرهنگیان نیز عوامل اجرایی بوده و شمارش آرا در مدارس ادامه خواهد یافت، واحد های آموزشی فردا نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم ولایتمدار گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: 45 هزار نفر از هم استانی ها از عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کنار نیرو های نظامی، انتظامی و امنیتی در روند انتخابات همراهی داشتند که تلاش این نیرو ها در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات ستودنی است.

2 میلیون و 12 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای بودندکه از این تعداد 703 هزار و 511 واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه 86 هزار و 166 رای اولی در گیلان حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه 11 اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

استان گیلان در مجلس شورای اسلامی 13 نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر"، کلیک کنید.