طرح ملی کالابرگ برای هر کد ملی شارژ می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

طرح ملی کالابرگ برای هر کد ملی شارژ می شود - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگانی، بهروز رحیم زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی کالابرگ سه ماهه است و شارژ اعتبار 17 هر ماه برای هر کد ملی تکرار خواهد شد، دولت بر اساس این طرح به حساب افرادی که در دهک های یک تا هفت قرار داشتند، 2 میلیون و 200 هزار ریال به ازای هر نفر در 17 بهمن شارژ کرد.

وی افزود: اجرای طرح کالابرگ با نام فجرانه موجب شد که در نقاط مختلف استان اردبیل مراجعه ها به فروشگاه ها افزایش یابد و شاهد تجمع و ازدحام در برابر برخی از آنها باشیم؛ در حالی که پیش تر نیز اطلاع رسانی شده بود، زمان اجرای این طرح محدود به ماه بهمن نبود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبار شارژ شده یک ماهه بود و پس از یک ماه منقضی خواهد شد، ادامه داد: سرپرستان خانوار در صورت تمایل می توانند برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی فجرانه به فروشگاه های طرف قرارداد مراجعه و نسبت به تامین 11 قلم کالای اساسی اقدام کنند که تفاوت قیمت کالاها با مدت مشابه سال گذشته در قالب یارانه مشمول حمایت دولت شود.

رحیم زاده بیان کرد: اقلام گفته شده در طرح فجرانه، با قیمت های مبنای سال 1401 انتخاب شده و مابه التفاوت آن قیمت ها با قیمت روز (1402) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر سرپرست به ازای هر فرزند 220 هزار شارژ می شود، خاطرنشان کرد: مسایل و مشکلات موجود بر سر راه اجرای طرح کالابرگ احصا و برطرف شده و بر اساس مجموع ارزیابی ها استقبال خوبی از این طرح شده و مخصوصاً در استان اردبیل از دهک 1 تا 7 به نوعی تمامی خانوارها از این طرح استفاده کرده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح ملی کالابرگ برای هر کد ملی شارژ می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح ملی کالابرگ برای هر کد ملی شارژ می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.