شکست ذوب آهن مقابل لیموندیس/ مهرام پیروز شد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

شکست ذوب آهن مقابل لیموندیس/ مهرام پیروز شد - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری زندگانی، هفته بیست و دوم از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران امروز دوشنبه 21 اسفند ماه با انجام 6 دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان مقابل رعد پدافند هوایی مشهد به میدان رفت و با نتیجه 81 بر 63 به برتری رسید. در این دیدار محمد ترابی با 17 امتیاز، 20 ریباند، 4 بلاک و کارایی 38 بهترین بازیکن شد.

در دیگر دیدار هفته بیست و دوم، تیم های مهرام و صنعت مس رفسنجان به رقابت پرداختند، مهرام با نتیجه 91 بر 87 موفق به کسب پیروزی شد. محمد جمشیدی در این بازی با 30 امتیاز، 5 ریباند، 5 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن بود.

طبیعت تهران در آخرین بازی فصل عادی به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت و این بازی را با نتیجه 76 بر 54 واگذار کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با 14 امتیاز، 6 ریباند، 6 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن شد.

آورتا ساری در این هفته، مهمان تیم صنعت مس کرمان بود و در این دیدار با نتیجه 96 بر 82 مغلوب شد. کورین هنری با 11 امتیاز، 15 پاس گل، 6 ریباند و کارایی 23 بهترین بازیکن این دیدار بود.

کاله مازنداران در هفته بیست و دوم میزبان تیم فولاد هرمزگان شد و با نتیجه 97 بر 87 به پیروزی رسید. در این دیدار جلال آقامیری با 26 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

تیم های ذوب آهن اصفهان و لیموندیس شیراز در این هفته بازی کردند، لیموندیس با نتیجه 91 بر 89 به پیروزی رسید. سیدمهدی جعفری با 20امتیاز، 6 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 22 بهترین بازیکن شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکست ذوب آهن مقابل لیموندیس/ مهرام پیروز شد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکست ذوب آهن مقابل لیموندیس/ مهرام پیروز شد – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.