شهادت، بالاترین عزت از سوی پروردگار

شهادت، بالاترین عزت از سوی پروردگار

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهادت صف اول و آخر و یا فقیر وغنی نمی شناسد شهادت را بالاترین عزت از سوی پروردگار متعال دانست.

به گزارش زندگانی، سردار احمدرضا رادان در حاشیه برگزاری مراسم دومین مرحله اعزام خانواده های معظم شهدای انتظامی به عتبات عالیات که در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تسلیت و تبریک برای عروج آسمانی رییس محترم جمهور و هییت همراه، اظهار داشت: رییس جمهور مکتبی و ولایی در حرکت به سوی تعالی مزد زحماتش را از پروردگار متعال که همانا نایل شدن به درجه رفیع شهادت است، دریافت کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهادت صف اول و آخر و یا فقیر وغنی نمی شناسد شهادت را بالاترین عزت از سوی پروردگار متعال دانست و گفت: امروز شهدا غیر از کسب مدال افتخار شهادت برای خود، این مدال افتخار را بر سینه خانواده و دوستان که همراهان آنان هستند نیز انداخته اند این نعمت گرانبها و اثر وجودی شهداست یاد و نام شهدا تا ابد پایدار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: شهدا با تاسی از مکتب  عاشورا در مسیر حقانیت حرکت می کنند و چه زیباست که همگی راه این بزرگواران را ادامه دهیم، ان شاءالله شما عزیزان نیز در عتبات عالیات دعا کنید تا در فردای قیامت شرمنده نشویم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خدمت به زایران کربلا که اتفاقا از خانوده های شهدای انتظامی هستند را مایه افتخاری دوچندان و توفیق الهی دانست و خاطر نشان کرد: زایر شدن خانواده گرانقدر شهدا که به رسم اباعبدالله الحسین (ع) رهسپار آن دیار می شوند عملی بسیار پسندیده و مبارک است امیدواریم تلاش همه همکاران عزیز مورد قبول درگاه حق واقع شده و ان شاءالله عاقبت همه ماها نیز ختم به شهادت شود.

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت، بالاترین عزت از سوی پروردگار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت، بالاترین عزت از سوی پروردگار"، کلیک کنید.