سیدحسن نصرالله: حمله به کنسولگری ایران بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود

سیدحسن نصرالله: حمله به کنسولگری ایران بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری زندگانی؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید زاهدی در لبنان اظهارکرد: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه و لبنان به سال 1982 و بعد از تجاوز اسراییل به لبنان برمی گردد. در آن زمان امام خمینی (ره) زنده بودند و جنگ تحمیلی دشمنان علیه ایران همچنان ادامه داشت و نیرو های سپاه پاسداران در جبهه های نبرد بودند.

وی با بیان اینکه، اما بعد از تهاجم دشمن صهیونیستی به لبنان، نیرو های سپاه پاسداران برای کمک به مقابله با اشغالگران، به لبنان و سوریه آمدند، ادامه داد: در آن زمان نیرو های ایرانی به منطقه الزبدانی در سوریه آمدند، اما بعد از ارزیابی وضعیت قرار بر این شد که گروهی از افسران و کادر سپاه پاسداران برای فعال کردن مقاومت ملی و انتقال تجربیات و دادن مشورت و آموزش و حمایت لجستیکی باقی بمانند.  

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه، تاکید کرد: اسراییل یک جنگ علنی علیه مستشاران نظامی ایرانی راه انداخته است. نیرو هایی که در سوریه هستند مستشار هستند نه نیرو های نظامی. اسراییل می گوید نیرو های مسلح و نظامی ایرانی را می زند.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: سردار سلیمانی در راس مستشاران قرار داشت.  حمله به کنسولگری ایران در دمشق بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود.  راهبرد صحیح مقاومت این بود که درگیریِ نظامیِ کلاسیک شکل نگیرد.  

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیدحسن نصرالله: حمله به کنسولگری ایران بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیدحسن نصرالله: حمله به کنسولگری ایران بالاترین حمله نظامی به مستشاران ایرانی بود"، کلیک کنید.