سهل انگاری در جمع آوری سگ های ولگرد در همدان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

سهل انگاری در جمع آوری سگ های ولگرد در همدان - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار زندگانی، بیان کرد: در مورد سگ های ولگرد و بلاصاحب نقص قانون وجود ندارد و طبق قانون 55 شهرداری ها و قوانین وزارت کشور دهیاری ها و شهرداری ها طبق دستورالعمل های دریافتی متولی کار هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این زمینه سهل انگاری در اجرای قانون بوده است افزود: این قانون باید بصورت کامل اجرا می شد که نشده است و این سهل انگاری بدلیل فشارهای رسانه ای و گروه ها که اولویت ها را اشتباه می گیرند بوده است که باعث اجرای کامل این قانون نشده است و شاهد حوادث اینگونه هستیم.

فرماندار همدان یادآور شد: شهرداری ها بر اساس قانون کاملاً موظف هستند سگ های بلا صاحب را جمع آوری و نگهداری کنند واصل قضیه این است که انسان با دست بردن به چرخه زندگی حیوانات و خارج کردن تعادل موجود و غذا دادن به حیوانات باعث ازدیاد جمعیت این حیوانات شده است و این ازدیاد حیوانات برای دریافت غذا به شهرها و روستاها کشیده شده است.

مخفی با اشاره به اینکه شهرداری همدان از گذشته محلی برای جمع آوری سگ های ولگرد داشته است خاطرنشان کرد: ولی مقداری در این زمینه امهال و سهل انگاری صورت گرفته است.

وی متذکر شد: ازدیاد جمعیت حیوانات هزینه های زیادی را برای شهرداری ها دارد و باید با روش های که در قانون کاملاً مشخص شده است از ازدیاد نسل این حیوانات به صورت اصولی گرفته شود.

فرماندار همدان تصریح کرد: اگر دستگاهی طبق قانون به وظایف خود عمل نکند مصداق ترک فعل را انجام داده است و بدین ترتیب دستگاه قضا وارد کار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهل انگاری در جمع آوری سگ های ولگرد در همدان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهل انگاری در جمع آوری سگ های ولگرد در همدان – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.