داوران جشنواره «امامت و مهدویت» آثار قدیمی را کنار بگذارند

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت:

داوران جشنواره «امامت و مهدویت» آثار قدیمی را کنار بگذارند

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت تأکید کرد که داوران جشنواره «امامت و مهدویت» باید آثار ارسالی را بررسی کنند تا آثار جدید به جشنواره راه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چهارمین نشست جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت واحد‌های دانشگاهی یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی با حضور سیدجواد جعفری، مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت، عزیز جاهد، مدیر هماهنگی امور استان‌های مؤسسه فرهنگی امامت و مهدویت، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و هادی حیدری‌نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و دبیران تخصصی و رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره متشکل از واحد‌های یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی برگزار شد.

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت با اشاره به فرمایش حضرت علی علیه‌السلام مبنی بر اینکه گمراه‌ترین انسان کسی است که امام خودش را نشناسد، گفت: قطع رابطه با امامی که خدا اطاعت آن را بر ما واجب کرده و او حجت خدا بر روی زمین است سبب گمراهی و ضلالت خواهد شد.

جعفری با تأکید بر اهمیت نتیجه‌بخش بودن جشنواره گفت: عناوین جشنواره ثابت و داوران آثار قدیمی را پالایش کرده و کنار گذارند تا کار‌های تأثیرگذار هرسال به جشنواره راه یابد.

در ادامه این نشست مهم‌ترین وظایف رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره و وظایف دبیران تخصصی جشنواره به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

تولید خبر از جشنواره به ازای هرهفته یک خبر، انجام مصاحبه با رئیس واحد، معاونان فرهنگی دانشجویی و دبیران تخصصی جشنواره و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستمر از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داوران جشنواره «امامت و مهدویت» آثار قدیمی را کنار بگذارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داوران جشنواره «امامت و مهدویت» آثار قدیمی را کنار بگذارند"، کلیک کنید.