حمایت سفیر استرالیا در تهران از همجنسگرایی عملی قبیح است – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

حمایت سفیر استرالیا در تهران از همجنسگرایی عملی قبیح است - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار زندگانی اظهار کرد: در شرع مقدس و اخلاق اسلامی و حتی به لحاظ انسانی ترویج همجنسگرایی به ضرر بشر است و اگر کسی ناشایست بودن آن‌را نپذیرد خلاف شرع و اسلام عمل کرده است.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که غربی‌ها انجام می‌دهند توسط برخی از افراد ناآگاه و بدون تحقیق در داخل کشور ما مورد الگوبرداری قرار می‌گیرد، افزود: این الگوبرداری‌ها برای افراد جامعه و جوانان مضر است و باید مانع این اقدامات قبیح بود.

تعمدی بودن اقدام سفیر استرالیا در تهران نیازمند برخورد قانونی جدی است

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: حمایت سفیر استرالیا از «جشن بنفش بپوش» که عملی برای ترویج همجنسگرایی است، اقدامی زشت بود و باید به سفیر استرالیا تذکر داده شود و اگر تعمد بوده نیاز به برخورد قانونی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: باید به لحاظ دیپلماتیک به کشور استرالیا و سفیر این کشور در ایران تذکر داده شود و مانع گسترش و انعکاس چنین برنامه‌ها و مراسمی شویم که خلاف قانون و شرع و دین ایران اسلامی است.

وی اذعان کرد: قطعاً اگر برنامه‌هایی توسط ایرانیان در کشورهای خارجی برگزار شود که مطابق قانون و میل آنها نباشد با محدودیت و یا برخورد روبرو خواهد بود و انتظار می‌رود سفیران سایر کشورها نیز از ترویج آنچه خلاف قانون و شرع کشور ما است صرفنظر کنند.

معنویت و توجه به انسانیت گمشده همه ما در جامعه است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه گمشده همه ما معنویت، توجه به انسانیت و هویت شایسته بشریت است، افزود: در جاهایی متأسفانه معنویت مورد اضمحلال قرار گرفته است، باید ارزش‌های دینی، اخلاقی و اسلامی ما برگرفته از آموزه‌های اهل بیت در جامعه ترویج یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: باید به لحاظ ایجابی و سلبی برای جلوگیری از بزهکاری‌ها آموزه‌های دینی در جامعه رواج یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت سفیر استرالیا در تهران از همجنسگرایی عملی قبیح است – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت سفیر استرالیا در تهران از همجنسگرایی عملی قبیح است – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.