حمایت از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فرهنگ کار و اشتغال+فیلم

محمد چکشیان در پاسخ به زندگانی تأکید کرد؛

حمایت از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فرهنگ کار و اشتغال+فیلم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای سند ملی کار و تولید محتوای مناسب پژوهشی برای تعیین مولفه‌های فرهنگ کار با جهاد دانشگاهی ارتباط گرفتیم و هم از پایان‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فرهنگ کار و اشتغال حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری زندگانی، محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در بخش پرسش و پاسخ نشست خبری جشنواره تئاتر اتقان در پاسخ به سوال خبرنگار زندگانی درباره ارتباط سند ملی کار و بدنه دانشگاهی گفت: ما در عرصه فرهنگ کار فرآیندی را برای مطالعات کتابخانه‌ای، برپایی نشست‌های تخصصی با اساتید دانشگاه و حضور در شورای فرهنگ عمومی ترتیب دادیم که دراین شورا حدود چهل نفر ازاساتید حوزه فرهنگ و مسئولین فرهنگی کشور که اکثرا هم هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند، حضور یافتند.

وی در ادامه افزود: اینها فرم مصاحبه دریافت کردند و نظرشان را درباره مولفه‌ها و عوامل موثر بر فرهنگ کار بیان کردند، پس دراین جلسات هم مباحثه علمی بود هم بر سند ملی و راهبردهایش توجه شد که این تازه آغاز کار درجریان پژوهشی و علمی کشور است که راهبرد اول ما محسوب می‌شود.

چکشیان اظهار داشت:‌ از سویی یک سلسه نشست هم با همکاری جهاد دانشگاهی داریم که یکی از آنها برگزار شده و دومی هفته آتی به صورت علمی تخصصی برپا خواهد شد. همچنین تلاش داریم از پایان نامه‌ها و پژوهش‌های برتر فرهنگ کار و اشتغال نیز حمایت کنیم.

صحبت‌های تکمیلی چکشیان در فایل ویدئو ارائه شده است: 

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فرهنگ کار و اشتغال+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فرهنگ کار و اشتغال+فیلم"، کلیک کنید.