جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی ابطال می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی ابطال می شود - خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگانی، تیمور پورحیدری عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی مجوزهای صنعتی و پایش طرح های نیمه تمام اظهار کرد: در چارچوب قانون، جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت گیلان در راستای برنامه ریزی دقیق تر ابطال می شود.

وی با بیان اینکه به طور کلی 812 مجوز دارای اعتبار در حوزه های صنعتی، دخانی، رمز ارز و انبار در سامانه وجود دارد، افزود: از این تعداد بالغ بر 164 جواز طرح توسعه صنعتی برای کارخانجات در حال فعالیت صادر شده است با پیشرفت های متعدد درصدد تکمیل خطوط تولید و پروژه صنعتی خود هستند.

پورحیدری ادامه داد: در این راستا 184 طرح صنعتی گیلان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص تسهیلات حمایتی پیش بینی می شود تا پایان سال 1403 راه اندازی شوند و جواز تاسیس آنها تبدیل به پروانه بهره برداری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اخطارهای لازم برای دارندگان جواز تاسیس فاقد پیشرفت صادر شده است، تصریح کرد: کمیته ای برای ساماندهی و رصد مجوزهای صادر شده، تشکیل شده است که موظف اند کلیه جوازهای صادره بدون پیشرفت قدیمی را ابطال و از گردونه آمار صنعتی در سامانه خارج نمایند.

مدیرکل صمت گیلان پایش و رصد مستمر جواز تاسیس های صنعتی قدیمی را به حوزه طرح و برنامه تکلیف و تاکید کرد: شفاف سازی امور با ابطال مجوزهای راکد و متوقف شده؛ لازمه برنامه ریزی صحیح و دقیق برای جذب سرمایه گذاران جدید و واگذار شدن اراضی و زیرساخت های معطل مانده می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی ابطال می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی ابطال می شود – خبرگزاری زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.