تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد

تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری زندگانی استان چهارمحال وبختیاری ،مصطفی حیدری رییس شورای اسلامی شهرکرد در دویست و شصت ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ماه مبارک رمضان که فرصتی است تا درشط شفاف قرآن شناور شویم و چشم در چشم آیات الهی به تامل بنشینیم وفاصله دل تا خدا را اندازه بگیریم، حلول ماه پرخیر و برکت رمضان را خدمت همگان تبریک عرض می نمایم، گفت: خداکرم عباسی عضو جدید با نظر اعضای شورای اسلامی شهر، طبق ضوابط و قوانین و با تشخیص و تجربه کاری خود اعضای شورای شهر را مجاب کرد که به عنوان نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاوزی شهرداری شهرکرد در شورا حضور پیدا کند.

خداکرم عباسی در ادامه جلسه گفت: با تحقیق و تفحص متوجه شدیم تا کنون کمیسیونی خاص این موضوع که امری مهم و پرکار است و نیاز به تلاش های زیاد دارد تشکیل نشده است.

لذا با توضیحات و تبعین این امر با رای موافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهرکرد این جانب به عنوان رییس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورا انتخاب شدم به یاری خدا به زودی اقدامات اعضا و شرح وظایف این کمیسیون در چهارچوب هم افزایی و استفاده از ظرفیت های استان، شهرستان ها و شهرها اعلام می شود.

رییس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: قطعا این کمیسیون نیاز به هم افزایی و کمک گرفتن از افراد متخصص، حاذق و افراد مدیر و تصمیم ساز دارد و با توجه به اینکه ضرورت دارد لوایح واصله به شورای اسلامی شهر، به صورت دقیق بررسی و تمام جوانب اداری، اجتماعی و قانونی و بودجه ای در آن بررسی شود، طرح ها و لوایح به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده می شود.

وی تاکیدکرد: بدیهی است کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری از کارشناسان خبره و صاحب نظر دعوت می کند تا پیرامون موضوع، بحث وتبادل نظر شود و نتیجه کار به صورت مصوبه کمیسیون در صحن علنی شورا ارایه گردد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد"، کلیک کنید.