تبریک استاندار سمنان به دکتر پزشکیان

تبریک استاندار سمنان به دکتر پزشکیان

زندگانی/سمنان استاندار سمنان ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشورمان از حضور حماسی و آگاهانه مردم این استان در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری تقدیر کرد.

 سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۱۶ تیر با صدور بیانیه ای از عموم مردم استان سمنان به منظور تحقق مشارکت ۵۵.۶۶ درصدی در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و اظهار کرد: مردم با انجام تکلیف و مسئولیت سیاسی خود از طریق مشارکت حداکثری، بار دیگر با انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

متن کامل بیانیه استاندار سمنان به این شرح است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور حماسی، ارزشمند و باشکوه اقشار مختلف مردم عزیز و بزرگوار استان سمنان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از  آگاهی والا و ژرفای نگرش مردم استان از آینده ای روشن برای میهن اسلامی دارد که در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور با انجام به موقع و مطلوب تکلیف و مسئولیت سیاسی خود، بار دیگر بر پایبندی به عهد و میثاق ناگسستنی با آرمانهای بلند امام امت ، شهیدان والامقام و سیاست های مقام معظم رهبری تاکید نموده و دیگر بار یاس و نا امیدی را به دل دشمنان قسم خورده این نظام مقدس نشاندند.‌

یقینا مشارکت ارزشمند ۵۵.۶۶ درصدی مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان در مرحله دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه سال جاری، پس از حادثه پرواز اردیبهشت و تقدیم شهدای خدمت بویژه فقدان رئیس جمهور شهید آیت الله  رئیسی(ره) در حالی به انجام رسید که دشمنان نظام و انقلاب به منظور مایوس سازی مردم از حضور در انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و با بکارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات سعی در ناکام گذاری ملت ایران از شهد شیرین مشارکت حداکثری و قوی و همدلی سیاسی داشتند، شکر خدایی را که این بار نیز تیر فتنه ی دشمنان انقلاب به سنگ خورد و امید نفرت بارشان را به ذلت نا امیدی سوق داد.

 اینجانب ضمن عرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس محترم جمهور منتخب، از مردم فهیم، آگاه و  قدرشناس استان به پاس حضور موثر و قوی در اجرای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از نظر نرخ مشارکت سمنان را در بین استان های برتر کشور قرار داده و با مشارکت ۵۵.۶۶ درصدی، مشارکتی بالاتر از میزان حضور در انتخابات دور گذشته ریاست جمهوری را محقق نموده و مجددا برگ زرین و ارزشمند دیگری را به دفترچه پر افتخار این دیار افزودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

در پایان با قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به واسطه حمایت های فکری و معنوی راهگشا، مسئولان ستاد انتخابات استان، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان، اعضای شورای تامین استان، ائمه جمعه و جماعات استان ، فرمانداران، بخشداران ، شهرداران ، ذی نفوذان ، معتمدین ، اقشار مختلف مردم ، نامزدهای انتخابات و هواداران عزیز نامزدها در استان و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات و نیز نیروهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و قضایی، همچنین اصحاب فرهیخته خبر و رسانه استان به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز سمنان ، به منظور تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی هفته‌های اخیر تقدیر و تشکر نموده و امید آن داریم که با ثبت این مشارکت ارزشمند، قوی، گسترده و پرشور توسط آحاد مختلف جامعه اسلامی و بویژه مردم فهیم استان، برای ایران اسلامی سرافراز آینده ای روشن در صلح و دوستی و آبادانی رقم بخورد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان»

پایان خبر زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبریک استاندار سمنان به دکتر پزشکیان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبریک استاندار سمنان به دکتر پزشکیان"، کلیک کنید.