بوی عطر لجند مون بلان

این بار یکی از محبوب ترین های ماه 24 که سابقه طولانی مدت و فروش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری درسال های اخیر غوغا کرده است.این بار لجند تاپ از شرکت معتبر و استاندارد لوزی سوییس با بالاترین کیفیت.این عطر در تمامی فصول سال قابل استفاده می باشد و حس نشاط و شادابی را به شما هدیه می دهد. قیمت عطر لجند مونت بلنک در مقایسه با ادکلن لجند گران قیمت آن بسیار مناسب تر است به همین دلیل شما می توانید با صرف هزینه کمتر کیفیتی بهتر خریداری کنید.

مونت بلنک لجند (مون بلان لیجند)MONT BLANC - Mont Blanc Legend 100میل ماندگاری و پخش بو بسیار بالا | کالندز

عطر لجند، از دسته ی است که در سال 1111 توسط  برند مونت بلنک وارد بازاهای جهانی شده است.  عطر لجن با رایحه معطری که دارد در دسته و قرار می گیرد.عطر لجند مونت برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است.اسانس لجند مونت بلنک با گروه بویایی رایحه ای است که کمتر کسی از آن ناراضی خواهد بود.اسانس عطر لجند مونت بلنک را میتوانید از فروشگاه ما به صورت عطر گرمی در حجم های دلخواه و با گارانتی بی قیدوشرط خریداری کنید.

عطر گرمی لجند مونت بلنک | ترکیبات و گروه بویایی

عطر گرمی لجند که در فروشگاه ما موجود است از گروه بویایی  معطر و میوه ای تشکیل شده است. عطر گرمی لجند مونت بلنک از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است. ترکیبات -لجن-لجنت به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و رایحه ای دل انگیز را آفریده اند

در ابتدا که آن را اسپری می کنید در نوت اول با روایح میوه و اسطوخودوس مواجه می شوید و در ادامه با گل رز و چوب صندل لذت شما از این عطر به اوج خودش خواهد رسید. عطر های جیبی با رایحه لجنت مونت هم تولید شده است.

توجه داشته باشید که اسانس عطر لجنت مونت به صورت گرمی و به طور خالص و بدون الکل عرضه می شود و برای ادکلنی کردن آن، لازم است با فیکساتوری که به طور رایگان برای شما ارسال می شود ترکیب شود.

ترکیب نت های لحند به شرح زیر است

نت ابتدایی: اسطوخودوس، آناناس، ترنج, به لیمو
نت میانی: سیب سرخ، میوه های خشک شده، گل رز, شمعدانی, کومارین
نت پایانی: لوبیا تونکا، چوب صندل سفید

اسانس عطر لجند مونت بلنک | انتخابی برای روزمره

اسانس عطر لجند با رایحه گرم و ملایمی که دارد، تمام نیاز شما را برای داشتن عطری مناسب در تمام فصول برطرف می کند. اسانس لجند مونت بلنک با توجه به گروه بویایی معطراش، برای استفاده در مهمانی ها و روزمره کاربرد فراوانی دارد.

با استفاده از اسانس خالص لجند مونت بلنک در مانند ستاره ای دنباله دار در شبی تاریک زیبا تر از همه به نظر برسید. و ازین اتفاق در سراسر روز لذت ببرید. عطر لجند مونت عطری کلاسیک و عالی است که توانسته در سال های اخیر از محبوبیت و فروش بالایی در بین سایر عطرها برخوردار باشد.

به دلیل رایحه گرم و ملایمی که این عطر دارد در هر محفل و مکانی که وارد شوید می تواند به راحتی اطرافیانتان را جذب کنید.خرید عطر لجند مون بلان می تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان باشد. همچنین با استفاده از این عطر می توانید حس اعتماد به نفس خود را در اجتماعات تقویت کنید.

در چه مناسبت هایی از Mont Blanc Legend استفاده کنیم؟

استفاده از این عطر جهت شرکت در مهمانی های دوستانه و خودمانی، ملاقات های معمول کاری، قرارهای رمانتیک و عاشقانه و همچنین تعاملات اجتماعی روزمره (تفریح، مسافرت، خرید و …) توصیه می گردد.

عطر ادکلن مونت بلنک لجند برای چه فصلی مناسب است؟

Mont Blanc Legend با رایحه ملایم و شیرین و کمی تند خود، عطری چهار فصل و با ترجیح استفاده در آب و هوای ملایم و گرم سال، همچون فصل بهار و تابستان و پاییز خواهد بود که در صورت استفاده در چنین شرایط آب و هوایی، بیشترین میزان رضایت را برای شما به دنبال خواهد داشت.

هرم بویایی ادکلن مون بلان لجند مردانه

آکوردهای غالب این عطر از رایحه های محبوب و پرطرفداری همچون میوه ای “Fruity” – شیرین “Sweet” و معطر “Aromatic” تشکیل شده اند و با رایحه جوان پسندی که دارد، نظر بیشتر دوست داران این گونه عطرها را به خود جلب می کند. ماسک ویتابلا حاوی کربن فعال شده است که در رفع آلودگ ، عدم جذب چربی و کاهش براقیت پوست موثر است.

نت های ابتدایی – Top Notes

در نت آغازین این عطر، رایحه خنک و ترش و شیرین آناناس و برگاموت (ترنج) بسیار محسوس است؛ سپس رایحه خنک و کمی تلخ و ترش به لیمو اضافه می شود و در ادامه و برای کاستن از خنکی بیش از اندازه نت ابتدایی، رایحه ملایم و تند و کمی تلخ و شیرین گیاه اسطوخودوس نیز به ترکیب این نت راه می یابد؛

نت های میانی – Middle Notes

در نت میانی طیفی از رایحه های ملایم و شیرین و کمی ترش میوه ای نظیر سیب قرمز و میوه های خشک شده حضور قدرتمندی دارند؛ سپس رایحه ملایم و شیرین و مخملی گل رز و کومارین (با رایحه ای شبیه وانیل) اضافه می شوند و برای تعادل بخشیدن بین نت ابتدایی و میانی این عطر، رایحه ملایم و تلخ و کمی تند و شیرین خزه بلوط و گل شمعدانی نیز به ترکیب نت میانی اضافه می شوند،

نت های پایانی – Base Notes

سرانجام در نت پایانی و با اضافه شدن رایحه ملایم و شیرین و مخملی دانه لوبیای تونکا و رایحه ملایم و کمی تلخ و شیرین چوب صندل، ضیافت رایحه های این عطر به پایان می رسد.

* از اواسط قرن بیستم میلادی و به دلیل ملاحظات زیست محیطی و فعالیت های گسترده گروه های مدافع حقوق حیوانات در عدم استفاده از ترکیبات با منشا حیوانی، همچنین گرانی مواد طبیعی که سابق بر این در صنعت عطرسازی متداول بودند، برندهای مختلف رو به استفاده از ترکیبات سنتیکی آورده اند؛ البته با پیشرفت شگفت انگیز در زمینه کیفیت مواد ساخته شده در آزمایشگاه ، می توان آینده صنعت عطرسازی را در استفاده از این ترکیبات دانست.

* برند مون بلان نیز یکی از برندهای پیشرو در زمینه استفاده از ترکیبات سنتتیکی و مدرن در تولیدات خود است.

آکورد ادکلن Legend Mont Blanc

آکورد غالب این عطر، طیفی از رایحه های ملایم و فِرِش معطر و شروع آرپژ این عطر نیز رایحه ملایم و تند و کمی شیرین اسطوخودوس می باشد.

عطر مون بلان لجند چه احساسی در شما ایجاد می کند؟

Montblanc Legend تجسم یک رایحه مردانه و پر رمز و راز است، مناسب مردانی شجاع و مصمم و درونگراست که الهام بخش زندگی خود و دیگران هستند؛ می توان گفت تجسم مردانی است که شخصیت محکم، مصمم و کاریزماتیکی دارند.کرم ضد آفتاب ایتالیایی ویتابلا برای تمامی رنج سنی در بین آقایان و بانوان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد

چنین مردانی که قاطعییت و نظم و دیسیپلین جزیی از شخصیت با صلابتشان است برای بیان احساسات خود و نشان دادن شوق به زندگی، معمولا مشکل دارند و همواره به دنبال عطری می گردند که معرف شخصیت پرجذبه ایشان باشد و عطر مونت بلنک لجند، بیشترین همپوشانی را با شخصیت درونگرا و پرکشش آنان دارد.

رایحه اغواگر لجند مون بلان روایتگر افسونگری مردانه است و به مردان با فضیلت، با اعتماد به نفس، شجاع، پرشور و نجیب اختصاص دارد.می توان در خلاصه ترین تعریف این عطر این گونه گفت: “امضای فراموش نشدنی یک جنتلمن واقعی”

طراحی رایحه مونت بلنک لجند

طراحی رایحه این عطر توسط دو تن از استادان بزرگ و خوشنام هنر-صنعت عطرسازی جهان انجام شده است؛ آقای اولیویه پشو “Olivier Pescheux” و خانم سلین پردریل “Celine Perdriel” از پرفیومرهای باسابقه و موفق شرکت اسانس سازی جیوادان “Givaudan” سوییس، عطر لجند را برای برند مون بلان طراحی و به سرانجام رسانده اند.

* متاسفانه آقای اولیویه پشو در سال 2023، پس از طراحی ده ها رایحه ماندگار و در طی دوره ای بیماری از دنیا رفتند.

* امروزه برند مون بلان به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت اینتر پارفم “Inter Parfums” فعالیت می کند؛ شرکت اینتر پارفم که مقر اصلی آن در کشور فرانسه است از تولیدکنندگان محصولات آرایشی-بهداشتی و مالک تعدادی از برندهای دنیای عطر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر لجند مون بلان" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر لجند مون بلان"، کلیک کنید.