بررسی کیس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech GH-30

نقد و بررسی

کیس بازی Bloody E Fortek مدل GH-30

پانل های شیشه ای 4 میلی متری

مشخصات قاب بازی Bloody E Fortek GH-30، قیمت و خرید پنل شیشه ای 4 میلی متری کناری به شما امکان می دهد نورپردازی فوق العاده RGB را به نمایش بگذارید.

طراحی تهاجمی

طراحی تهاجمی برای Bold. ایستگاه نبرد خود را تقویت کنید.

7 شکاف رشدی

پشتیبانی از 3 کارت گرافیک، فضای کافی، بدون فشار هنگام نصب کارت گرافیک.

جریان هوای خنک کننده را به حداکثر برسانید

این کیس از طراحی جریان هوای برتر استفاده می کند که هوا را از قسمت جلویی کیس از بالا و عقب عبور می دهد. با افزودن 7 فن خنک کننده برای قطعات داخلی قدرتمندتر، راندمان خنک کننده را بهبود بخشید.

قابلیت گسترش عالی

Rogue از مادربردهای تا ITX، ATX، M-ATX پشتیبانی می کند. تا 1 x HDD و 2 x SSD نصب می شود. (توجه: ما سینی درایو 3.5 اینچی ارائه نمی دهیم)

درگاه های ورودی/خروجی دستی

یک USB 3.0، یک USB 2.0 روی پنل قرار می گیرد تا در صورت نیاز دسترسی مستقیم را فراهم کند.

مادربردها: استاندارد ATX، Micro-ATX

امکانات، قیمت و خرید جعبه بازی E-Fortek GH-30 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech GH-30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیس گیمینگ بلادی ای فورتک مدل A4Tech GH-30"، کلیک کنید.