بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8126

توضیحات

کیبورد گیمینگ Tesco GK 8126

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد ممبران گیمینگ GK 8126 محصولی با طراحی جذاب و ارگونومیک از محصولات تسکو گیمینگ، کیبوردی سیمی است که در ادامه به آن می پردازیم: این کیبورد از سیم کتان بافته شده به طول 1.8 متر ساخته شده است. و از طریق پورت USB به دستگاه شما متصل می شود. این صفحه کلید جذاب با 110 کلید به همراه 17 کلید مالتی مدیا و 5 کلید ماکرو (G1-G5) در خدمت شما خواهد بود. این صفحه کلید جذاب با ابعاد 486 میلی متر طول و 215 میلی متر عرض با ضخامت 48 میلی متر طراحی شده است تا تمامی استانداردهای لازم از جمله فاصله کلیدها و راحتی دست در هنگام استفاده را رعایت کرده و فضای کمتری را روی میز شما اشغال کند. به علاوه وزن 875 گرمی کیبورد نیز نشان از مواد اولیه و کیفیت عالی این محصول دارد. کلیدهای کیبورد GK 8126 از جنس ABS و دو روکش هستند و طراحی آنها به گونه ای است که انگشتان شما به راحتی روی کیبورد حرکت می کنند و احتمال فشردن اشتباه کلید را به حداقل می رساند. کلیدهای این محصول چه در چاپ فارسی و چه در چاپ انگلیسی با نور پس زمینه روشن نمی شود و با چاپ حروف مواجه می شویم که البته نوع خاصی از چاپ است. به راحتی می توانید سرعت تغییر نور پس زمینه و حرکت حالت های RGB و شدت نور پس زمینه را کنترل کنید. با فشار دادن Fn+/directions و Fn+ می توانید رنگ کلیدها را تغییر دهید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار ویژه ارائه شده در وب سایت دانلود کنید. با فشردن کلید Fn و کلید هوم این کلید راه اندازی قفل می شود تا در حین بازی با فشردن آن به طور تصادفی از بازی خارج نشوید.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد گیمینگ Tesco GK 8126 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8126" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد گیمینگ تسکو مدل Tsco GK 8126"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه