بررسی کیبورد و موس بی سیم تسکو مدل Tsco 7022w

توضیحات

صفحه کلید و ماوس بی سیم Tesco 7022w

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس بی سیم تسکو 7022w شرکت ایرانی تسکو سال هاست که با ارائه هر دو محصول باکیفیت توانسته نظر بسیاری از دوستداران تکنولوژی و کامپیوتر را به خود جلب کند و در این امر طرفداران زیادی پیدا کرده است. فیلد، کیبورد و ماوس بی سیم Tesco مدل TSCO TKM-7022W یک پکیج اقتصادی و با کیفیت است که قابل استفاده بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک، دستگاه DVR و غیره می باشد. این ماوس و کیبورد از طریق دانگل USB به دستگاه شما متصل می شود و سپس می توانید به راحتی از این موس و کیبورد استفاده کنید. کیبورد این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای 104 کلید با حروف فارسی حکاکی شده است، این کلیدها 500000 ضربه ای هستند و با 1 عدد باتری قابلیت اتصال با دانگل USB و اتصال مفید تا 10 متر را به عنوان کیبورد دارند. قابل استفاده با دو دست تا افراد چپ دست بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، این ماوس با باتری قلمی نیز قابل استفاده است و با اتصال به دانگل USB می تواند تا فاصله 10 متری اتصال مفیدی داشته باشد. همچنین این ماوس با سنسور نوری خود می تواند دقت 10000 DPI را ارائه دهد. ماوس Tesco TKM-7022W دارای 3 کلید با طول عمر تا 10 میلیون کلیک است که آن را برای هر کاربری اداری یا خانگی مناسب می کند.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco 7022w با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و موس بی سیم تسکو مدل Tsco 7022w" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و موس بی سیم تسکو مدل Tsco 7022w"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه