بررسی کیبورد و ماوس لاجیتک مدل Logitech MK120

توضیحات

صفحه کلید و ماوس لاجیتک MK120

سادگی قابل اعتماد

مشخصات صفحه کلید و ماوس Logitech MK120، قیمت و خرید انجام کارها باید ساده باشد. این باعث می شود MK120 Combo بی نقص باشد. صفحه‌کلید و ماوس با اندازه کامل، طراحی آشنا و آسانی را ارائه می‌دهند که کاملاً از جعبه کار می‌کند. فقط این ترکیب کابلی را از طریق USB وصل کنید و بروید.

صفحه کلید با اندازه کامل

این صفحه کلید با اندازه کامل با صفحه اعداد یکپارچه، ورود داده ها، محاسبات و ناوبری را آسان می کند. فاصله منحنی به همراه کلیدهای خوانا تجربه تایپ راحت و آشنا را فراهم می کند.

راحتی برای هر دو دست

یک ماوس دوسویه با اندازه کامل، ردیابی صاف و شکل منحنی را برای پشتیبانی از کف دست برای ناوبری آسان و راحت ارائه می دهد.

EASY PLUG & PLAY

صفحه کلید و ماوس درست خارج از جعبه کار می کنند. فقط کافی است به درگاه های USB وصل کنید و آنها آماده کار هستند. بدون دانلود، بدون راه اندازی، بدون سر و صدا.

کیبورد ضد ریزش

تست شده با طراحی مقاوم در برابر ریزش در شرایط محدود (تا 60 میلی لیتر مایعات). صفحه کلید را در مایع غوطه ور نکنید. کلیدهای بادوام و پایه های کج محکم با ارتفاع قابل تنظیم، این صفحه کلید برای دوام ساخته شده است.

قابل اعتماد و بادوام

MK120 با ضمانت 3 ساله با همان استانداردهای کیفیت و قابلیت اطمینان بالا ساخته شده است که لاجیتک را به عنوان پیشرو شماره 1 در موس و کیبورد در جهان تبدیل کرده است.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس MK120 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لاجیتک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس لاجیتک مدل Logitech MK120" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس لاجیتک مدل Logitech MK120"، کلیک کنید.