بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8060

توضیحات

صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 8060

امکانات، قیمت و خرید مجموعه موس و کیبورد Tesco TKM 8060 پیشنهادی بی نظیر برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری و کاربران حرفه ای است. این مجموعه ترکیبی از کیبورد و ماوس با کیفیت و عملکرد عالی را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله به ارائه و بررسی مجموعه ای از ماوس و کیبورد به نام TKM 8060 می پردازیم.این مجموعه با طراحی کلاسیک و زیبا گزینه ای جذاب برای کاربران حرفه ای و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری به نظر می رسد. با رویکردی جامع، در این مقاله به جزئیات فیزیکی و عملکردی این کیت می پردازیم و نگاهی دقیق به مزایا و معایب آن خواهیم داشت. ما همچنین به تأثیرات استفاده از این مجموعه بر تجربه کاربر و کارایی کاربر به عنوان محور اصلی بحث خود نگاه کردیم. نوع ماوس بی سیم و شامل دکمه های DPI و SIDE می باشد. طول کابل TM 8060 1.8 متر است که به شما امکان می دهد حتی در فاصله زیاد از سیستم به راحتی کار کنید. کابل استفاده شده در ماوس از PVC و مس و خود ماوس از ABS ساخته شده است. این ماوس با وزن 79 گرم بسیار قابل حمل است. ابعاد ماوس TM 8060 36 x 72.5 x 111 میلی متر است که آن را بسیار ارگونومیک می کند.

رنگ این ماوس حرفه ای تسکو مشکی است و در هنگام روشن شدن موس جذابیت خاصی دارد. تعداد کلیدهای نصب شده روی این ماوس 4 عدد شامل DPI، SIDE، چپ و راست می باشد. ماوس سیمی TM 8060 با درگاه USB به سیستم شما متصل می شود. عمر مفید این ماوس 3 میلیون کلیک است و با این قابلیت می توانید مدت زیادی به آن تکیه کنید. نوع سنسور استفاده شده در TM 8060 اپتیکال است و می توان از آن در سطوح ناهموار استفاده کرد. رزولوشن این ماوس بین 800-2400 DPI است و در حالت پیش فرض دارای 800 می باشد. صفحه کلید USB بی سیم یکی از وسایل ضروری برای کاربران کامپیوتر است. کیبورد Tesco TKM که ویژگی ها و مشخصات متفاوتی دارد. این کیبورد 104 کلیدی گزینه ای کارآمد و کامل برای کارهای روزمره یا بازی های کامپیوتری است. یکی از ویژگی های مهم این کیبورد عمر کلیدها است که تا 10 میلیون ضربه کلید را تحمل می کند. این مشکل باعث افزایش دوام و عمر مفید کیبورد می شود.

امکانات، قیمت و خرید موس و کیبورد Tesco TKM 8060 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8060" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8060"، کلیک کنید.