بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8054N

توضیحات

صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 8054N

امکانات، قیمت و خرید صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 8054N ماوس و کیبورد ابزار بسیار ضروری هستند. بنابراین خرید مجموعه ای از این محصول که بتواند طراحی ارگونومیکی را برای شما به ارمغان بیاورد و به شما اطمینان دهد که نیازی به بررسی عملکرد و کاربرد انواع موس و کیبورد نیست، کار هوشمندانه ای به نظر می رسد. ست کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 8054N تمامی این قابلیت ها را دارد. کیبورد این مجموعه با 103 دکمه اصلی و 14 کلید میانبر و ماوس با سه دکمه اصلی یک کیبورد عالی برای استفاده روزمره، اداری و خانگی است. موس اپتیکال تسکو که همراه با کیبورد عرضه می شود از مواد ABS ساخته شده و وزن آن 74.5 گرم است. این ماوس با سه کلید اصلی و دقت 12000 DPI و 1.8 متر کابل یک ماوس راحت و مینی به حساب می آید.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco TKM 8054N با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8054N" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 8054N"، کلیک کنید.