بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 7011WN

توضیحات

صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 7011WN

مشخصات صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 7011WN، قیمت و خرید اگر می خواهید دنیایی از سبک، راحتی و عملکرد استثنایی در دستان خود داشته باشید، حتما باید صفحه کلید و ماوس Tesco TKM 7011 WN را بررسی کنید. در این کیبورد و ماوس، تسکو با ترکیب ویژگی های کاربردی، موفق به تولید مجموعه ای همه کاره شده است. با معرفی این محصول جذاب به تسکو همراه ما باشید. صفحه کلید TKM 7011 WN با اتصال بی سیم 2.4G و محدوده فرکانس از 2402 مگاهرتز تا 2480 مگاهرتز ارتباط پایدار و بی نقص و پایداری را برای شما فراهم می کند. این کیبورد با 108 کلید اصلی و 12 کلید میانبر چندرسانه ای تمامی نیازهای شما را هنگام کار یا بازی برآورده می کند. علاوه بر این، با چراغ روشن/خاموش کلید Num Lock/Caps Lock اختصاصی، می توانید به راحتی وضعیت روشن/خاموش کلیدهای میانبر را درک کنید. رنگ مشکی، طراحی باریک و سبک این کیبورد با ابعاد 45.5 در 14 در 3.2 سانتی متر و وزن 467 گرمی امکان حمل و نقل و استفاده آسان در هر زمان و مکان را فراهم می کند. این کیبورد دارای باتری AA است که عمر طولانی و عملکرد قابل اعتمادی دارد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس تسکو مدل TKM 7011WN با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 7011WN" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس تسکو مدل Tsco TKM 7011WN"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه