بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK270

توضیحات

صفحه کلید و ماوس بی سیم لاجیتک MK270

ترکیب بی سیم مورد علاقه

صفحه کلید و ماوس بی سیم Logitech MK270 راحتی و راحتی یک صفحه کلید با اندازه کامل را با یک ماوس حجاری شده و جمع و جور ترکیب می کند. با کلیدهای رسانه ای، صفحه کلید عددی و کنترل دقیق مکان نما، کار شما را بسیار روان تر می کند. به علاوه، اتصال بی سیم بدون تاخیر نصب را آسان می کند و باعث صرفه جویی در فضای روی میز شما می شود. جای تعجب نیست که این ترکیب پرفروش ترین در جهان است!

صفحه کلید با اندازه کامل

راحت، اندازه کامل و کارآمد. با دسترسی آسان به کنترل‌های رسانه، این صفحه‌کلید به شما امکان می‌دهد در زمان کمتری با هشت کنترل رسانه‌ای که دسترسی فوری به موسیقی، رسانه، صدا و موارد دیگر را به شما می‌دهد، کارهای بیشتری انجام دهید.

یک ماوس جمع و جور و راحت

با شکلی راحت و منحنی که از انحنای طبیعی دست شما پیروی می کند، مدت بیشتری بهره ور بمانید. این ماوس جمع و جور و بی سیم طوری طراحی شده است که برای کاربران چپ دست و راست دست به یک اندازه راحت باشد. علاوه بر این، کنترل مکان‌نمای صاف آن به شما امکان می‌دهد به راحتی در اکثر سطوح حرکت کنید.

به سادگی بی سیم

به لطف اتصال بی سیم قوی و قابل اعتماد با برد 33 فوت (10 متر) وقفه ها و تأخیرها را فراموش کنید.

قابل اعتماد و بادوام

از تایپ آشنای MK270 لذت ببرید، پرفروش‌ترین ترکیب جهان، که با همان استانداردهای کیفیت بالا و قابلیت اطمینان ساخته شده است که لاجیتک را به یک رهبر جهانی در زمینه موس و کیبورد تبدیل کرده است.

ساخته شده تا دوام بیاورد

صفحه کلید در شرایط آزمایشی محدود (تا 60 میلی لیتر مایع ریخته شده) دارای طراحی مقاوم در برابر ریزش است. صفحه کلید را در مایع غوطه ور نکنید. کلیدهای بادوام و پایه های کج محکم با ارتفاع قابل تنظیم. صفحه کلید 36 ماه و ماوس 12 ماه 11 عمر باتری صفحه کلید و ماوس بسته به شرایط کاربر و محاسبات ممکن است متفاوت باشد. همراه با کلیدهای روشن/خاموش این بدان معنی است که می توانید ماه ها بدون نیاز به تعویض باتری کار کنید.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس MK270 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لاجیتک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK270" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK270"، کلیک کنید.