بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK235

توضیحات

صفحه کلید و ماوس بی سیم لاجیتک MK235

اندازه کامل و بی سیم

مشخصات صفحه کلید و ماوس بی سیم لاجیتک MK235، قیمت و خرید صفحه کلید سایز کامل، ماوس دو طرفه بی سیم سایز کامل. این دوتایی تمام عملکردهای مورد نیاز شما را در یک طراحی راحت و بادوام ارائه می دهد که استفاده از آن آسان است و فضای شما را زیبا و تمیز نگه می دارد. MK235 که مطابق با استانداردهای کیفیت معروف لاجیتک ساخته شده است، برای مدت طولانی در آن است.

کلید موفقیت

همه کلیدهایی که نیاز دارید، با چیدمان صفحه‌کلید در اندازه کامل، صفحه‌کلید عددی و 15 میانبر صفحه‌کلید با دسترسی آسان که ناوبری و ورود داده‌ها را آسان می‌کند. کلیدهای صاف و منحنی، تایپ کردن را تجربه ای راحت و آسان می کنند.

ماوس دودی دستی بی سیم

طراحی جمع و جور و قابل حمل، تناسب راحتی را برای چپ‌ها و راست‌ها ارائه می‌دهد. استفاده از آن آسان است، آن را در یک کیف قرار دهید و آن را در هر مکانی حمل کنید.

به سادگی بی سیم

بدون راه اندازی یا دردسر. MK235 به محض وصل کردن گیرنده به پورت USB کار می کند. اتصال بی سیم قوی و قابل اعتماد به این معنی است که می توانید ترک های با برد 10 متر (33 فوت) را فراموش کنید. برد بی سیم بسته به محیط و شرایط محاسباتی شما می تواند متفاوت باشد و آزادی بی سیم مورد نیاز را به شما بدهد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس MK235 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لاجیتک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK235" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل Logitech MK235"، کلیک کنید.