بررسی کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TKM 7320B

توضیحات

صفحه کلید و ماوس بی سیم Tesco TKM 7320B

مشخصات صفحه کلید و ماوس بی سیم Tesco TKM 7320B، قیمت و خرید یکی از جذاب ترین ابزارهای دنیای فناوری، در دسترس بودن کیبوردهایی است که به راحتی به تلفن همراه متصل می شوند. با استفاده از این کیبوردها می توانید به راحتی از هر کجا که هستید پیام ها و متن های طولانی را وارد کرده و در صفحه موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید. TKM 7320B یک صفحه کلید جزیره ای کاربردی است که یک صفحه لمسی در کنار کیبورد قرار دارد. این محصول از برند TSCO می باشد که از طریق بلوتوث متصل می شود و قابلیت اتصال به موبایل، تبلت و کامپیوتر را دارد. صفحه کلید TKM 7320B بسیار جمع و جور و باریک طراحی شده است و برای افرادی که بیشتر وقت خود را صرف تایپ می کنند و تحرک زیاد یا کمبود فضا دارند بسیار کاربردی است. یکی از جذاب ترین ابزارهای دنیای تکنولوژی وجود کیبوردهایی است که به راحتی به گوشی موبایل متصل می شوند. با استفاده از این کیبوردها می توانید به راحتی پیام ها و متن های طولانی را از هر جایی تایپ کنید و آن ها را روی صفحه موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید. TKM 7320B یک صفحه کلید جزیره ای کاربردی است که صفحه لمسی آن در کنار صفحه کلید قرار دارد. این محصول از برند TSCO می باشد که از طریق بلوتوث متصل می شود و قابلیت اتصال به موبایل، تبلت و کامپیوتر را دارد. صفحه کلید TKM 7320B بسیار جمع و جور و باریک طراحی شده است و برای افرادی که بیشتر وقت خود را صرف تایپ می کنند و تحرک زیاد یا کمبود فضا دارند بسیار کاربردی است. کیبورد 71 کلیدی تسکو به 9 کلید معمولی و 2 کلید عملکرد مجهز شده است. از سوی دیگر، TKM 7320B به دو باتری قلمی نیاز دارد. برای اتصال بلوتوث با هر نوع دستگاهی تا فاصله 10 متری می توانید به این صفحه کلید اعتماد کنید. ابعاد صفحه کلید TKM 7320B 329.6 x 110 x 17.8 میلی متر است که با وزنی در حدود 250 گرم برای حمل و نقل و استفاده آسان بسیار مناسب است. رنگ این کیبورد مشکی بوده و دارای کلیدهای Num Lock آبی و Caps Lock می باشد. برای استفاده از تاچ پد در این دستگاه می توانید دکمه سمت چپ ماوس را با یک کلیک و دکمه سمت راست ماوس را با دو بار ضربه زدن روی تاچ پد فعال کنید. برای بهترین تجربه کاربری با صفحه کلید بلوتوث، مدل TKM 7320B را از تسکو توصیه می کنیم. صفحه کلیدی سبک، راحت و با امکانات کامل که برای محاسبات تلفن همراه و تبلت عالی عمل می کند.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco TKM 7320B با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TKM 7320B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل Tsco TKM 7320B"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه