بررسی کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Sculpt با حروف عربی

توضیحات

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم حروف عربی Sculpt دسکتاپ مایکروسافت

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس بی سیم Microsoft Desktop Sculpt به صورت بی سیم به کامپیوتر متصل می شود و در هنگام اجرای دستورات کامپیوتر شما را همراهی می کند. اتصال بی سیم در این کیبورد از طریق دانگل USB بوده و تا فاصله 10 متری کامپیوتر قابل استفاده است. فرکانس وایرلس این کیبورد 2.4 گیگاهرتز است که باعث ایجاد نویز برای دستگاه های دیگر نخواهد شد. صفحه کلید Desktop Sculpt دارای 104 کلید برای انجام فعالیت های کامپیوتری می باشد. در طراحی این کیبورد کلیدهای F1 تا F12 دارای عملکرد دوگانه هستند و می توان از آنها به عنوان کلیدهای کنترل صدا و تصویر استفاده کرد.

این صفحه کلید مایکروسافت از دو باتری قلمی سایز AAA تغذیه می کند. در جعبه این محصول علاوه بر کیبورد، یک ماوس بی سیم نیز وجود دارد که از طریق همان دانگل USB کیبورد به کامپیوتر متصل می شود و پورت USB دیگری را اشغال نمی کند. این ماوس دارای چهار کلید است که در صورت عدم استفاده می توان آنها را خاموش کرد. ماوس و کیبورد Desktop Sculpt به صورت ارگونومیک طراحی شده اند، بنابراین می توانید به راحتی با سرعت بالا و برای مدت طولانی بدون احساس خستگی با آنها کار کنید.

امکانات، قیمت و خرید ماوس و کیبورد وایرلس Sculpt Microsoft Desktop Sculpt با حروف عربی به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و گزینه پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Sculpt با حروف عربی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس بی‌سیم مایکروسافت مدل Desktop Sculpt با حروف عربی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه