بررسی کیبورد و ماوس با سیم تسکو مدل Tsco TKM 8052

توضیحات

صفحه کلید و ماوس سیمی Tesco TKM 8052

امکانات، قیمت و خرید صفحه کلید سیمی Tesco TKM 8052 و ماوس و کیبورد از جمله کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتری هستند که برای اجرای دستورات کامپیوتر استفاده می شوند. ماوس و کیبورد در طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند که با توجه به نوع استفاده و حجم بودجه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. تسکو اخیراً محصول جدیدی به نام TKM 8052 را روانه بازار کرده است که متشکل از یک ماوس و صفحه کلید است که از طریق درگاه USB به رایانه شما متصل می شود. صفحه کلید موجود در این باندل تسکو از 105 کلید با برچسب های چاپ فارسی تشکیل شده است. داشتن 14 میانبر صفحه کلید برای اجرای سریعتر و آسان تر دستورات رایج رایانه به شما کمک می کند تا راحت تر از رایانه خود استفاده کنید. ماوس این بسته با سنسور نوری و سه کلید برای استفاده روزمره طراحی شده است.

دقت خوب 1000 DPI این ماوس باعث شده تا این ماوس بسیار سریع باشد. برای استفاده از این محصول تسکو نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت و با تمامی سیستم عامل ها سازگار است. قیمت مناسب و طراحی ساده و زیبای این مجموعه موس و کیبورد آن را به انتخابی بسیار مناسب برای استفاده معمولی و روزمره تبدیل کرده است. ست موس و کیبورد Tesco TKM 8052 با طراحی ساده و زیبا، کیفیت ساخت خوب و امکانات متنوع، گزینه ای ایده آل برای کاربرانی است که به دنبال لوازم جانبی باکیفیت و قیمت مناسب هستند. این محصول با توجه به قیمت مناسب، امکانات و قابلیت هایی که ارائه می دهد از ارزش خرید بالایی برخوردار است و می تواند نیاز کاربران را برای استفاده روزمره و معمولی به خوبی برطرف کند و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در این رنج قیمتی باشد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد و ماوس Tesco TKM 8052 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد و ماوس با سیم تسکو مدل Tsco TKM 8052" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد و ماوس با سیم تسکو مدل Tsco TKM 8052"، کلیک کنید.